Hier mijn uitdraai.

Moderator: Pieten
mooi een 330hp toch..kijk er echt naar uit.frankie-turbo wrote:ik ben iig van de partij als die race ooit nog gebeurd....
zoals ik al eerder zei : dan ga ik om hem heen slalommen..

frankie-turbo wrote:dus jij hebt op 0,9 bar wielspin bij 120km/h? terwijl ro en ik dat met meer vermogen en bredere banden niet hebben?
TRC werkt ALLEEN ALS JE WIELSPIN HEBT, en dat heb jij boven de 40km/h niet meer.. alleen bij nat weer (alleen bij heel erg nat weer), maar dan trekt TRC 200pk van de 275 die je hebt weg.. en kom je dus alsnog niet harder weg als iemand die zijn gaspendaal wel kan doseren
TRC is alleen leuk als je zoveel vermogen hebt dat je het never nooit in de eerste 3 versnellingen op de weg kan zetten. en je turbo zo groot is dat je niet kan doseren met het gaspendaal
de rede waarom diverse fabrikanten TRC op hun auto's monteren is omdat dan ook de mensen zonder skills niet bij de eerste bocht uit de showroom crashen, puur uit veiligheid.. niet omdat dit nou zoveel sneller is
launch control is gewoon puur een verstelbare rev limiter.. je zet gewoon je max toerental op 4000rpm(bijvoorbeeld).. dit is geen mega hokus pokus..
nogmaals, je hebt geen antilag dus je launchcontrole bouwt geen turbodruk op.. en dus doet het niet meer als dat je voetmatig je rpm op 4000 houdt.
jou hele racelogic is weggegooid geld op de manier zoals jij het gebruikt, je hebt er echt helemaal geen baat bij.
het hoort thuis in de Supra MKIV van men maat uit someren, 3,2L 2JZGTZE
980pk twincharged met mercedes supercharger en GT45 turbo...
die heeft enkel TRC omdat hij anders bij 250km/h 2x315mm rubbere strepen op de snelweg achter laat... ja dan reed ik ook niet graag zonder TRC
Hm, nou ben ik bedroefd en ik denk dat ik vannacht niet kan slapen...1998mr2 wrote:normaal vind ik jou niet grappig
Oh, en ik maar denken dat 1998 zijn geboortejaar was.Morris52 wrote:@1998mr ik denk dat je beter van naam veranderd ipv je naam te zuiveren, je maakt je onsterfelijk belachelijk zowel in nederland als in Belgie.
Als ne gast van bijna 40j zich op zo'n manier nog moet bewijzen , da zegt genoeg.
Mvg, Guy
Normaal vind ik jouw comments niet grappig, maar deze vond ik weer leuk.1998mr2 wrote:normaal vind ik jou niet grappig maar deze is wel leuk