HAHAHAH DYNOSAURUS RUNshenron wrote:tss ik ben ook even geweest net.
hier is mijn dyno sheet.
ATC Rulezzzzz
Hilarisch
Moderator: Pieten
Wij ''de jongeren'' snappen vaak de humor niet van de oude mensen..... hahahahaha;DGreen Goblin wrote:Dat komt omdat ik normaal niet grappig ben maar nu wel...
mr2PUNTfreak wrote:Hey Krijgahtje wat versta jij onder oude mensen?::)
Jep, je bent nu eenmaal een aandachtshoer.1998mr2 wrote:dat zal een andere topic worden..
daar zullen ook wel een 6-9 pagina's uitvoort vloeien.
als jij niet reageerd dan zullen de pagina's minder zijn..jeroencharite wrote:Kwam er maar eens een einde aan dat ongelofelijke nutteloze geraaskal van jou :S
zelfde geld ook voor jou..shenron wrote:door wie wordt jij gedwongen dan om van die bullsh*t te plaatsen?
Jeroen kan tenminste normaal typen en jij niet.
Altijd als jij wat vraagt hier op het forum dan weet jij het uit eindelijk toch beter dus waarom vraag je het dan ?
Ik bedoel, google is jouw beste vriend dus als je een vraag hebt google het dan, dan hoef je die sh*t hier niet te posten en ons te vermoeien met je google praatjes.
Green Goblin wrote:Dit is niet jouw winkel vriend...sorry, ik bedoel, dit is niet jouw thread....
Jij hebt hem gestart, maar dat houdt dus niet in dat jij ook maar iets over die thread te zeggen hebt. Sterker nog, jij mag hier op het forum raaskallen met de gratie Gods (en de Pieten).
p.s. ik heb die veel te grote afbeelding uit je handtekening gehaald.