>2003 safe voor precats?

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Joeri
Ik lul al aardig mee !
Ik heb me er anderhalf jaar niet druk om gemaakt, maar vandaag ging ik toch nog maar eens even checken of 2003+ MR2's vrij zijn van het pre-cat probleem. Ik dacht dat ze er uberhaupt geen last van hebben, maar her en der vind ik toch mensen die het met een 2003'er ook hebben gehad.
Wat te doen? Toch maar er uit peuteren? Of liever een Che-header d'r op?
En de dealer laten peuteren?
Green Goblin
Type MR2: AW11
Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken, voor zo ver mij bekend zijn het uitzonderingen. Als je 100 % zekerheid wilt, er uit peuteren of een Che er op, net wat je het gemakkelijkst vind.
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Liever voorkomen, dan repareren... Dus ik zou ze eruit pleuren. Kost je een pakking tussen 't blok en het spruitstuk, en nog 2 pakkingsringen tussen de katpijp en 't spruitstuk.

Jij zou maar een uitzondering zijn, dus je weet het maar nooit!
Joeri
Ik lul al aardig mee !
Hmm, dat zijn zeker geen onderdelen die een Toyo-dealer op voorraad heeft liggen?
Sherwin
Joeri wrote:Hmm, dat zijn zeker geen onderdelen die een Toyo-dealer op voorraad heeft liggen?
Nee, deze worden besteld, ik heb ze laatst besteld en ze waren een half weekje later binnen. Mijn toyo dealer krijgt dinsdag en donderdag een nieuwe levering dus het hoeft misschien niet zoo lang te duren bij jou!
Joeri
Ik lul al aardig mee !
OK en als ik voor de header ga: het beste die van Monkeywrench nemen?
Die van PPE claimt ook nog wat vermogenswinst en kost een paar honderd dollar meer.
Sherwin
monkeywrench die van PPE heeft meer winst qua pk's. Als je het kan missen ga dan voor die van PPE! En doe dan gelijk de sport cat erbij :D
Post Reply