Anyway, knappe pics!
Mijn US Turbo
Moderator: Pieten
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Als ge deze pics ziet, smeekt hij toch om wat aanpassingen aan het onderstel he. Zo hangen in de bochten.
Anyway, knappe pics!
Anyway, knappe pics!
Vorig weekend weer naar de ring geweest ...

Na 1 rondje ... alternator kapot. Toyota garage binnen gedaan, dinsdag middag was em dan vermaakt, ik eindelijk naar huis. Na een half uurke rijden ... weer panne. Nog net vd autostrade geraakt en mij in een klein dorpke aan de kant kunnen zetten.

Gelukkig wou mijne pa mij komen halen, 326km heen én terug

Na 1 rondje ... alternator kapot. Toyota garage binnen gedaan, dinsdag middag was em dan vermaakt, ik eindelijk naar huis. Na een half uurke rijden ... weer panne. Nog net vd autostrade geraakt en mij in een klein dorpke aan de kant kunnen zetten.

Gelukkig wou mijne pa mij komen halen, 326km heen én terug

Ja, dat was ikMMaddict wrote:Ah, dus jij bent de gene die met Brecht mee was... (ik was de gene die zijn wintervelgen overnam)
Zijn idd de originele verenMMaddict wrote: Zijn dat de originele veren? want dan weet ik wat er op mijn lijstje komt te staan.
Intussen, na bijna 3 maand, is de MR2 terug op de baan. Motor (en versnellingsbak) zijn gereviseerd en alles zit terug op z'n plaats 
De eerste 100km rodage zitten er intussen ook al op, nog een 1000-tal te gaan
Foto's van tijdens de werken:
Motor eruit:

Gereviseerd blokje:

De eerste 100km rodage zitten er intussen ook al op, nog een 1000-tal te gaan
Foto's van tijdens de werken:
Motor eruit:

Gereviseerd blokje:

- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
Bwa, da maakt nu nie meer uit! Ge hebt terug een nieuw blokje nu!;DManuelos wrote:Jammergenoeg zal het blokje wel meer km's hebben dan dat er op het tellertje staan:-/
- frankie-turbo
km-stand kan wel kloppen
het is maar net hoe ermee om is gegaan in het verleden
ik ken ook 3sge's met een halve of nog geen ton op de teller die meer olie als benzine verbruikte. en dat terwijl de hoon groeven nog zichtbaar waren
conclusie : verneukte olie schraap veren en rotte klepgeleiders, oorzaak : met koude motor trappen
ik ken ook 3sge's met een halve of nog geen ton op de teller die meer olie als benzine verbruikte. en dat terwijl de hoon groeven nog zichtbaar waren
conclusie : verneukte olie schraap veren en rotte klepgeleiders, oorzaak : met koude motor trappen
Goh, 100% zeker zal ik natuurlijk nooit zijn. Maar toen ik daar enkele maanden terug in Duitsland in panne stond, wist die technieker mij ginder te vertellen dat die alternators niet kapot gaan na 150.000kms. En de mijne was volgens hem echt goe versleten.frankie-turbo wrote:km-stand kan wel kloppen
- frankie-turbo
Dat doen ze bij mr2's dus wel
Sommige gaan bij een ton al stuk
De lokatie van de dynamo bij een mr2 zorgt voor extra slijtage
Meer hitte/vuil
Sommige gaan bij een ton al stuk
De lokatie van de dynamo bij een mr2 zorgt voor extra slijtage
Meer hitte/vuil
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
Wordt het niet stilaan tijd om u nen trip aan te schaffen, lampen erop en te gaan rittensporten?;D