motorblok >2003
Moderator: Pieten
Klopt, kan ik uit ervaring melden. In 2002 nieuw shortblock gekregen, en dat was in 2004 weer aan vervanging toe.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Maar als ik het goed onthouden heb, hadden ze bij jou ook vrolijk hetzelfde spruitstuk weer gemonteerd ?
Not sure, wel met nieuwe cat iig, maar of pre-cats ook vervangen? Lijkt me aannemelijk van wel.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Lijkt mij aannemelijk van niet...
...in dat geval zou Toyota Valkema een paar behoorlijke prutsers in dienst (gehad) hebben.
hoe groot is de kans dat de katalisator of lamda sondes ook zijn gesneuveld bij
precat probleem/ovale zuigers?
zijn ze er trouwens bij TOYOTA al eens uit wat nou het probleem is bij kapotte precats en ovale zuigers/zuigerveren?
of te wel : wat is het gevolg van wat......
precat probleem/ovale zuigers?
zijn ze er trouwens bij TOYOTA al eens uit wat nou het probleem is bij kapotte precats en ovale zuigers/zuigerveren?
of te wel : wat is het gevolg van wat......
Katalysator: 100%, lambdasondes weet ik niet.
En de logica is als volgt: Probleem is ovale zuigers/veren, daardoor ontstaat olieverbruik. Door olieverbruik gaan precats kapot, waardoor uiteindelijk je hoofdkat verstopt raakt, en stukjes precat in je motor terecht komen.
En de logica is als volgt: Probleem is ovale zuigers/veren, daardoor ontstaat olieverbruik. Door olieverbruik gaan precats kapot, waardoor uiteindelijk je hoofdkat verstopt raakt, en stukjes precat in je motor terecht komen.