Te koop mr2 SW20 bouwjaar 1990 €1950,=

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

toyota-is-life
I.v.m. nieuwe auto hierbij de volgende advertentie,

Deze auto is door een liefhebber verzorgt en in een zeer goede staat. Dit is een zeer sportieve mr2 die zeker motorische nog vele jaren mee kan. Er is nooit op bezuinigt (Werk zelf bij een autobedrijf en dit heeft zo zijn voordelen i.v.m. het onderhoud en reparaties) De auto is van top tot teen nagekeken en alles vervangen wat er vervangen moest worden. Inmiddels heb ik een andere auto gekocht en kan maar met één te gelijk rijden ( Geen haast met de verkoop )

Wat bij de voertuigen van deze leeftijd veel voorkomt is roest, Dit is bij deze auto bijna tot helemaal niet te vinden (de gehele carrosserie is nog hard). De auto heeft bij de vorige eigenaar en bij mij altijd binnen gestaan en is weinig mee gereden tijdens de regen. In 2001 is deze auto uit België geïmporteerd dus gewoon links gestuurd het kent.
66-HP-VB is dus ook een kenteken wat deze auto in 2001 heeft gekregen na het invoeren. De kilometerstand is NAP en voor een auto uit 1990 zeer weinig, gemiddeld 10.000 per jaar.

Door de verlagingset is de auto heel erg stug en is het even wennen op een klinkerweg met drempels. Op het moment dat het Targa dak open gaat heb je echt het ultieme cabrio gevoel.
Het vermogen van de auto laat je niet in de steek hij loopt heerlijk door maar is geen race monster, door het openluchtfilter en het open uitlaat systeem heeft deze MR2 ongeveer 170Pk en zit rond de eind 7,5seconden op de 100kmph, door deze kleine aanpassingen klinkt hij motorisch net iets stoerder dit echter alleen als het gaspedaal word ingedrukt en niet bij het rustig rijden. Zoals bijna iedereen die in een MR2 rijdt zal zeggen mis je de stuurbekrachtiging niet, het stuurt zo strak ( Alleen met parkeren niet altijd even makkelijk )

De auto is door mij bijna alleen in de weekenden gebruikt om bijv. over de Veluwe te rijden en door Nederland te toeren en weinig tot nooit voor woon werk verkeer gebruikt omdat ik nog 10-minuten fietsen van mijn werk woon. Verder zowel motorisch als extern en intern is dit een nette auto (Niet nieuw) waar nog vele plezierige kilometers mee kan worden gereden.
Veel opties voor en auto van deze leeftijd ( centrale deurvergrendeling 2setjes met afstandbediening, Elektrische ramen, Elektrische spiegels ).

Vaste prijs 1950 ( Aan de hand van de foto’s en de lijst met vervangen onderdelen ook motorische is deze prijs zeer scherp ). Incl. extra set achterverlichting, Origineel filterhuis, Extra lederen hoofdsteunen enz.

(Onderhoud laatste jaar),
Technisch ververvangen 2011
- Grote inspectie ( kleine beurt uitgevoerd )
- Voorste krukaskering vervangen bij 208.271
- Distributie gedaan bij 208.271
- Koppeling Incl. drukgroep bij 208.271
- Nieuwe APK t/m 2012

Extern vervangen 2011
- Nieuwe velgen (Hiervan is er een nu met velg schade)
- Nieuwe lampen
- Nieuwe stoelen ( Half leder )
- Nieuw stuur ( Leder zwart met rode stiksels )
- Nieuw pook/pookzakje ( Leder zwart met rode stiksels )

Als laast de min puntjes,
- Sinds kort heeft 1velg velgrandschade na parkeren ( Heb een lakstift op kleur bij de auto dus is als je er de tijd voor neemt goed weg te werken )
- Èén van de targa rubbers lekt onder bepaalde stand van de wind in combintatie met regen ( Bekend probleem van deze auto's )

Image

Image
toyota-is-life
Graag bellen op 06-40108883
Surferdude
De titel deed even vermoeden dat het bouwjaar 1950 zou zijn.. Ik werd al nieuwschierig.

Plaats er even wat recente foto's bij, dan laten we de advertentie staan. De titel zal ik even aanpassen door er een euro-teken tussen te plaatsen. Succes met de verkoop.
toyota-is-life
Zojuist de titel aangepast en een tweetal foto's toegevoegt eerlijk gezegt was dat even stoeien hoop inderdaad dat hij snel weg is ivm aanschaf Volvo V70 2.3 5-Cilinder Turbo twee sportwagens is iets te veel van het goede
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
toyota-is-life wrote:twee sportwagens is iets te veel van het goede

;D ;D ;D ;D ;D

Erik, kom er maar in.:lach:

Overigens, zo'n Volvo kan ik met geen mogelijkheid als sportwagen zien (en als het op de Celica (WWD) op de foto sloeg, ook niet).:kus:
toyota-is-life
MarcoTwo wrote:;D ;D ;D ;D ;D

Overigens, zo'n Volvo kan ik met geen mogelijkheid als sportwagen zien (en als het op de Celica (WWD) op de foto sloeg, ook niet).:kus:

haha en bedankt he :P koop ook een keer een andere auto haha 2.3 T5 240Pk is voor mij toch een auto met Power ( nee inderdaad zal de prijs voor Ultimate sport car nooit winnen ) Ps. celica is ook te koop maar volgens mij sta je er niet voor in de rij haha Goede jaar wisseling
MarcoTwo
Een auto met power is natuurlijk niet altijd gelijk een sportwagen.;)

Een MR2tje met 116 pk is qua fun een heel ander verhaal dan een S600 met 450 pk. Idem met een MX-5, Elise e.d. die relatief licht zijn, lekker wendbaar zijn en geweldig leuk rijden en daar hoef je echt geen 300 pk voor te hebben.
erikmr
Type MR2: AW11
Image

3 is nog mooier
MarcoTwo wrote:;D ;D ;D ;D ;D

Beer
Zere vingers van het typen..
Heb helaas al een MR2, maar mag ik vragen wat het merk/type van die velgen is? Zwart met een rood randje, lijkt mij wel wat.:)
MarcoTwo
Die bovenste foto is wel een erg mooie, met wat voor camera gemaakt?
Surferdude
Met een cheap-ass Casio EX-Z21...;D
MarcoTwo
Casio = rekenmachine? Je kunt ook overal foto's mee maken tegenwoordig.;)
Post Reply