Arthur
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Vuile ramptoerist ! 
- Surferdude
Nee man, dat was ik niet!
Ik stond daar als verkeersregelaar de metro's tussen het razende autoverkeer door te loodsen i.v.m. een verkeerslicht-installatie-storing terwijl die klojo daar met een bloedgang die bocht door knalt, ik zag het van te voren aankomen..
1 Begeleidende stationsman heb ik naar die S2000 laten gaan om te zien of er slachtoffers waren, ik kon mijn plek echt niet verlaten. Ik was op dat moment de enig bevoegde. Later heb ik een andere stationsman de foto's laten maken. De schade viel wel mee ja, scherm linksvoor, koplamp, bumper en glasschade op de motorkap. En of de velgen nog recht waren betwijfel ik ook..
Voor de nieuwschierigen hier mijn vraag op het S2000-forum: Is er iemand van dit forum op 11 maart in Rotterdam Alexanderpolder tegen een abri gereden? Lokatie hoek Pr Rooseveltweg / Pr Alexanderlaan.
Het was een grijze RHD.

Ik stond daar als verkeersregelaar de metro's tussen het razende autoverkeer door te loodsen i.v.m. een verkeerslicht-installatie-storing terwijl die klojo daar met een bloedgang die bocht door knalt, ik zag het van te voren aankomen..
1 Begeleidende stationsman heb ik naar die S2000 laten gaan om te zien of er slachtoffers waren, ik kon mijn plek echt niet verlaten. Ik was op dat moment de enig bevoegde. Later heb ik een andere stationsman de foto's laten maken. De schade viel wel mee ja, scherm linksvoor, koplamp, bumper en glasschade op de motorkap. En of de velgen nog recht waren betwijfel ik ook..
Voor de nieuwschierigen hier mijn vraag op het S2000-forum: Is er iemand van dit forum op 11 maart in Rotterdam Alexanderpolder tegen een abri gereden? Lokatie hoek Pr Rooseveltweg / Pr Alexanderlaan.
Het was een grijze RHD.

Het is een mannenauto!:)
- Green Goblin
Vreemde manier van op de bus overstappen...
- Surferdude
Nou, daar is wel goede kans op Martien, maar echte zekerheid hebben we daar nog niet over.
Met de huidige brandstofprijzen zou ik ook bijna de bus nemen..
- Surferdude
Ja, nu je het zegt, ik sta er niet eens op..
Leliev wrote:Met de huidige brandstofprijzen zou ik ook bijna de bus nemen..
Ga jij maar weer lekker verder dieselen
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
MR-tin?!
- Surferdude
Is mogelijk, maar we moeten nog even afwachten..martien wrote:Bestaat er nog een mogelijkheid dat er gesaneerd op jou afdeling?
- Surferdude
Nee..Dorifto Deuce wrote:MR-tin?!
Leliev wrote:Met de huidige brandstofprijzen zou ik ook bijna de bus nemen..
Enig idee wat openbaar vervoer tegenwoordig kost en hoeveel moeite je moet doen als je mee wilt (allerlei pasjes en dingen, zodat mensen die af en toe zouden willen, nu niet meer gaan).
Arnie wrote:Waar zien jullie Arthur ??
Ik zie alleen wat negoïde medemensen op de foto's.....
Moet je eens een bezoekje aan WC Zuidplein brengen op een avond, dan zie je de meest gekke figuren ronddwalen daar. Geeft niet echt een veilig idee...