Troll's emmer
Moderator: Pieten
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
Troll's emmer
56k beware!!
Even voorstellen:
Ferdinand "RotteTroll"
Dedemsvaart (overijssel)
24 jaar
speel in black metal band als drummer en songwriter
rood lang haar (hahahahaha)
Poosje geleden heb ik besloten mijn oude (onafgemaakte) project te verkopen en een mr2 te kopen.
Het beesje is kneiterhard alleen ben beetje bang voor het blokkie.
Maar als het zo nodig moet, dan maar een swap uitvoeren.
213.xxx gelopen
weet niet of jullie deze kennen?
Hiervoor altijd Toyota Supra mk3 gereden, heb er daarvan inmiddels 3 versleten, maar die bakken zijn tegenwoordig kneiters duur in belasting en verbruik
Dit was mn project suup:
beetje lakschade door een dom foutje van mezelf
Maar dus besloten om de suup weg te doen, want de motorswap werd steeds maar uitgesteld en ik kreeg er steeds minder zin aan, auto begon me gewoon in de weg te staan.
nu hopen dat ik met de emmer meer geluk zal hebben.
ook een leuke auto historie achter de rug:
Ford Escort GT
Toyota Supra 1988 M/T (project suup)
Toyota Supra 1989 A/T (280 hp)
Toyota Supra 1989 A/T (Amerikaans model)
Mercury Capri 5 liter V8 (325 WHP)
Daihatsu Valera 1.5
Chevrolet Matiz (2006, is van de vrouw)
Toyota MR2 1992 GT-i 16v gen2
Even voorstellen:
Ferdinand "RotteTroll"
Dedemsvaart (overijssel)
24 jaar
speel in black metal band als drummer en songwriter
rood lang haar (hahahahaha)
Poosje geleden heb ik besloten mijn oude (onafgemaakte) project te verkopen en een mr2 te kopen.
Het beesje is kneiterhard alleen ben beetje bang voor het blokkie.
Maar als het zo nodig moet, dan maar een swap uitvoeren.
213.xxx gelopen
weet niet of jullie deze kennen?
Hiervoor altijd Toyota Supra mk3 gereden, heb er daarvan inmiddels 3 versleten, maar die bakken zijn tegenwoordig kneiters duur in belasting en verbruik
Dit was mn project suup:
beetje lakschade door een dom foutje van mezelf
Maar dus besloten om de suup weg te doen, want de motorswap werd steeds maar uitgesteld en ik kreeg er steeds minder zin aan, auto begon me gewoon in de weg te staan.
nu hopen dat ik met de emmer meer geluk zal hebben.
ook een leuke auto historie achter de rug:
Ford Escort GT
Toyota Supra 1988 M/T (project suup)
Toyota Supra 1989 A/T (280 hp)
Toyota Supra 1989 A/T (Amerikaans model)
Mercury Capri 5 liter V8 (325 WHP)
Daihatsu Valera 1.5
Chevrolet Matiz (2006, is van de vrouw)
Toyota MR2 1992 GT-i 16v gen2
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1711
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
mvdheide schreef:Hoi bijna buurman,
Komt deze bij Poolman vandaan?
Die stond er al eventjes.
Fijn als die weer gaat rijden.
bijna buurman? waar woon jij dan?
en idd komt deze bij poolman vandaan.
hij vroeg echt niet veel geld voor deze emmer.
de auto zelf is echt in goede staat, alleen heb zelf dus zorgen over het torretje... maar dat blijkt wel vaker met een 2de gen 3sge als ik zo gelezen heb.
eerst maar eens lekker frisse olie, filter, bougies en dergelijke erop/erin... (zelfs samengestelde beurt) kijken wat het torretje dan doet.
@ speeddevil: beams heb ik al zeer zeker over nagedacht trouwens... wel leuke upgrade, maar wat moet er allemaal veranderd worden als ik een beams erin gooi?
kan dat gewoon op de normale versnellingsbak? andere ecu is logisch... maar wat nog meer?
Ik zit in het buitengebied van Dedemsvaart, zeg maar bij Poolman recht vooruit. Dus elke dag zag ik deze voor de deur staan.
Ik rij (hopelijk binnenkort weer) in een rode AW11.
Ik zou deze gewoon inderdaad even verwennen met verse sappen en dan weer rustig wakker laten worden dan valt het vast mee.
Veel plezier ermee.
Ik rij (hopelijk binnenkort weer) in een rode AW11.
Ik zou deze gewoon inderdaad even verwennen met verse sappen en dan weer rustig wakker laten worden dan valt het vast mee.
Veel plezier ermee.
Marcel van der Heide
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
ik heb inmiddels deze koplampen in de mr2 gefixt...
zijn eigenlijk van supra... maar passen ook in mr2.
hier zitten ze nog in supra:
met deze altijd wel door keuring gekomen (suup)... dus moet nu ook geen probleem wezen dacht ik zo.
ook ff het audio systeem aangepast:
zat nog geen radio in - nu Sony Xplod
verrotte oude boxen - nu Compleet Rockford fosgate: 3 weg systeem deuren, 2 weg systeem achter
er zat nog een rare knop vlak bij de pook... bleek dat daar een meertonige hoorn op gezeten heeft.
ik had nog een Ford T hoorn liggen... dus als grap die er ook maar weer opgezet (was plug and play)
zijn eigenlijk van supra... maar passen ook in mr2.
hier zitten ze nog in supra:
met deze altijd wel door keuring gekomen (suup)... dus moet nu ook geen probleem wezen dacht ik zo.
ook ff het audio systeem aangepast:
zat nog geen radio in - nu Sony Xplod
verrotte oude boxen - nu Compleet Rockford fosgate: 3 weg systeem deuren, 2 weg systeem achter
er zat nog een rare knop vlak bij de pook... bleek dat daar een meertonige hoorn op gezeten heeft.
ik had nog een Ford T hoorn liggen... dus als grap die er ook maar weer opgezet (was plug and play)
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1711
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
- Type MR2: AW11
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
Vraag hem gelijk ff wanneer die mijn spruitstukken terug stuurtRotteTroll schreef:gelukkig heb ik de auto nu ook apk! dus dan naar gorinchem om een keer het blokje te laten wisselen door Joshma!
als dat is gelukt, zou ik een mr2 moeten hebben die in goede staat verkeerd!
maar eindelijk rijden :D:D
(ook al moet ik nu natuurlijk wel rustig aan doen om de lagers)
weet je al wanneer het gaat gebeuren?
Don't shoot the messenger!
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:22
vandaag heb ik mijn open air filter van AEM (een AEM Dryflow) kunnen installeren.
heb vandaag namelijk mijn aanzuigbuis van Dynamik binnen gekregen.
alles zat erbij, dus installeren was een makkie!
ik moest alleen wel een gat maken in de voet van de open air filter, voor de sensor, maar dat was natuurlijk ook een eitje!
ook binnenkort zelf even een hitteschild maken voor de filter.
en kan trouwens die grote plastic box ook weg waar de filterbox normaal op aangesloten zit?
heb er al mee gereden en wat een uber vet geluid maken die mr2tjes met een open air filter.... alleen nog een keer een vette uitlaat eronder en dan ben ik wel klaar met het blokkie... al dat getune ben ik de eerste tijd wel klaar mee...
en natuurlijk binnenkort ook een motorwissel... dan kan alles ook zo weer over gezet worden.
heb vandaag namelijk mijn aanzuigbuis van Dynamik binnen gekregen.
alles zat erbij, dus installeren was een makkie!
ik moest alleen wel een gat maken in de voet van de open air filter, voor de sensor, maar dat was natuurlijk ook een eitje!
ook binnenkort zelf even een hitteschild maken voor de filter.
en kan trouwens die grote plastic box ook weg waar de filterbox normaal op aangesloten zit?
heb er al mee gereden en wat een uber vet geluid maken die mr2tjes met een open air filter.... alleen nog een keer een vette uitlaat eronder en dan ben ik wel klaar met het blokkie... al dat getune ben ik de eerste tijd wel klaar mee...
en natuurlijk binnenkort ook een motorwissel... dan kan alles ook zo weer over gezet worden.