ZZW30 zonnescherm plaatjes

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

El Butre
Type MR2: AW11
ehhhh..... Waarom wil jij eigenlijk die plaatjes?

- Je kunt er onderdoor kijken
- Ingrid heeft de make-up spiegel nodig (die er overigens niet in zit....)
- De hardtop gaat er toch nooit af, dus last heb je er niet van...

Ergo: lekker laten zitten die dingen!;)
mrgeel
Yup,

Heb je wel gelijk in, maar vind die logootjes
In het geel ook wel weer leuk.

Groetjes, geel
Green Goblin
Vindt de pasvorm storender. Kun jij ook eens foto's maken Henri ?
Green Goblin
Hm, had het idee om misschien iets met de originele plaatjes te doen, als die beter zouden passen. Maar die hebben eigenlijk precies dezelfde vorm. Dus ook plat en net iets te klein.
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Green Goblin wrote:Doe ook even een plaatje van wat verder af, ik twijfel namelijk of ik met of zonder opschrift neem.

Dat de zonnekleppen gedemonteerd blijven, daar twijfel ik niet meer aan. Makkelijk zeg, met het openen en sluiten.
Mmmmm goed dat ze er voor mij niet waren. Zondag op gelet, heb er geen last van. Ik denk dat de open vakken die na demonteren vrijkomen en een stootrubbertje e.d. me meer zouden storen. Dan maar de velours kleppen met stofzuigen meenemen. Hoeven bij hetopenen en sluiten ook niet te klappen.:dux-blij_thumb-up:
Green Goblin
Integendeel, eigenlijk vallen de gaten helemaal niet op. Als niemand je er op wijst, zie je het eigenlijk niet eens.
Surferdude
mrgeel wrote:Ligt het nu aan mij of aan de foto,s

Het lijkt net of die plaatjes helemaal vol met krassen zitten????:::|

Groetjes, GEEL8)

Dat ligt aan de foto's, ik heb ze iets te veel verscherpt, ze zien er prima uit hoor Hans.
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Ze zouden eigenlijk wel een mm rondom groter mogen, zodat ze het geheel echt afsluiten bij de erop schroeven. Maar alsnog vind ik het er goed uit zien!

Ik ben niet zo groot maar ik heb ze nooit echt handig gevonden, ze waren altijd net niet goed genoeg om functioneel te zijn... En voor de wat langere mensen zal t vast behoorlijk wat schelen!
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Surferdude wrote:Dat ligt aan de foto's, ik heb ze iets te veel verscherpt, ze zien er prima uit hoor Hans.
Inderdaad, als je Adobe software gebruikt voor je RAW ontwikkeling, is het "Clarity" waar je best zeer gematigd mee omgaat. Het is goed om sommige dingen ermee te overdrijven maar ik heb ook al gemerkt dat het onnattuurlijk veel detail erbij haalt.
Post Reply