LV`s MR2 SW20
Moderator: Pieten
Het is ook inderdaad niet de bedoeling dat ik er regelmatig obstakels mee ga raken
spaken die doorlopen in de velg vind ik persoonlijk mooier (like TE37) maar dit is ook niet gek. Zijn veel meer van dergelijke velgen die toch heel blijven 
Joah ik ook wel, ben heel benieuwd hoe`t staat!
Persoonlijk denk ik dat het nog vetter staat onder een matzwarte auto maar om`m nou matzwart te blaffen vind ik wel heel erg zonde eigenlijk. Eerst maar`ns kijken hoe dit staat
Reed net ff door Groningen, wel grappig met zo`n auto want iedereen kijkt om 
Persoonlijk denk ik dat het nog vetter staat onder een matzwarte auto maar om`m nou matzwart te blaffen vind ik wel heel erg zonde eigenlijk. Eerst maar`ns kijken hoe dit staat
Heb nog geen totaalplaatje, moet nog 1 spuiten en tijd / het weer wil niet echt meezitten. Hopelijk volgende week, moet ze ook nog laten centreren en centreerringen maken / kopen. Weet iemand zo uit t hoofd of een mr2 een naafdiameter van 54.1 heeft? Gezien mn vorige toyota's leek me dat wel logisch en anders haal ik r even een velgje af natuurlijk.
Whehe, andermans auto poetsen, mij niet gezien! T'is ook niet mijn hobby
Whehe, andermans auto poetsen, mij niet gezien! T'is ook niet mijn hobby
LV wrote:
Crappy pic, fotoshootje zal wel ns komen. In t echt staat t beter als op de foto
Velgen zijn echt nice! Alleen de kleur is wel erg opvallend zeg, maar als jij dat leuk vind zou ik hem zeker zo laten!!