Toch weer een Toyota...
Moderator: Pieten
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Bedankt bedankt!
Mooi zo!;)
Voor mij is de TA23/28 favoriet.

Voor mij is de TA23/28 favoriet.
Ik denk dat als je die projectorlampen hebt dat hij echt af is!
Hij is nu al echt mooi man! Ik zou die spacers laten zitten, die banden staan echt dik... Als ik naar de 'before' en de 'after' pics kijk heb je echt goed werk verricht hoor, respect!8)
Hij is nu al echt mooi man! Ik zou die spacers laten zitten, die banden staan echt dik... Als ik naar de 'before' en de 'after' pics kijk heb je echt goed werk verricht hoor, respect!8)
- Dorifto Deuce
Thanks mensen! Ben blij dat 'ie in de smaak valt. 
Die projectors gaan het inderdaad afmaken. Ze zijn alleen nogal uh.. prijzig, en ze moeten ook nog omgebouwd worden naar LHD lichtbeeld. Duur geintje! Maar ze komen er wel op, ooit.
Die projectors gaan het inderdaad afmaken. Ze zijn alleen nogal uh.. prijzig, en ze moeten ook nog omgebouwd worden naar LHD lichtbeeld. Duur geintje! Maar ze komen er wel op, ooit.
Ziet er goed uit!
- Dorifto Deuce
Mmmm, kontje!

Erg netjes gedaan, auto ziet er dik maar niet overdreven uit 
- Dorifto Deuce
Bedankt!
Al wil ik toch wel iets snellers. Zit er echt over na te denken om hem te verkopen en weer een MR2 te gaan rijden! Swappen is een optie die ik zwaar aan het overwegen ben, maar het blijft een voorwiel aangedreven auto...
Al wil ik toch wel iets snellers. Zit er echt over na te denken om hem te verkopen en weer een MR2 te gaan rijden! Swappen is een optie die ik zwaar aan het overwegen ben, maar het blijft een voorwiel aangedreven auto...
Ben ik blij dat ik een GT-FOUR heb:P 
- Dorifto Deuce
Heb vandaag meegereden in een geswapte Celica, en dat beviel me wel eigenlijk. Eerste versnelling is even klote, maar als het droog is heb je gewoon grip. Dus denk dat dat 'em wordt, zodra m'n huidige blokkie op is.