Hotelindeling Duderstadt

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Hotelindeling Duderstadt

Bericht door Green Goblin »

Het is elk jaar al een beetje een probleem, we hebben meestal meer aanmeldingen voor Duderstadt dan dat we kamers hebben. Dit jaar is het extra lastig, in ons hoofdhotel (Zur Erholung) is een bruiloft gepland, en ook een van onze uitwijkplaatsen (het hotel met de gezellige Duitse naam "Zur Endstation") had geen kamers vrij. We hebben nog met de gedachte gespeeld om een ander hotel te zoeken, maar aangezien we toch al verscheidene jaren tot onze zeer grote tevredenheid bij de familie Moneke komen, hebben we toch besloten om hier weer onze (gedeeltelijke) intrek te nemen, en wat concessies te doen aan het gemak en de afstand. En natuurlijk hebben de mensen die alleen komen, het geluk dat ik ze gratis en voor niets een kamergenoot heb gegeven.

Komt er op neer dat we dit jaar gebruik maken van drie hotels:
-Het hoofdhotel: : Zur Erholung" in Brochthausen
- De "Paterhof". "Idyllische" landelijke kamers op ongeveer 3 km van Zur Erholung
- "Zum Kronprinzen" in Fuhrbach. Oftewel, een dorp verder richting Duderstadt.

Het eten is voor iedereen in "Zur Erholung" (of je moet het eten niet lekker vinden en graag naar de McDonalds gaan natuurlijk...), ongeacht in welk hotel je zit.
Vwb het ontbijt, in de Paterhof zijn verder geen faciliteiten, dus ontbijten doe je in Zur Erholung. Slaap je in "Zum Kronprinzen", dan kun je kiezen, je kunt zowel in "Zur Erholung" ontbijten (als je dat gezellig vindt), als in "Zum Kronprinzen" (als je wat laat uit je bed komt...).

In al mijn wijsheid heb ik een indeling gemaakt.

Zur Erholung:
  • Green Goblin - Mr2PUNTfreak - Danny (3-persoonskamer)
  • Barra & Kimmr2
  • PaK & MaK
  • El Butre & Herderin
  • MII & Henk Koopman
  • MrGeel & MrsGeel
  • Speeddevil & ErikV
  • MarkK & Jara
  • BST & Darkfairy
  • Shenron & Tamara
  • Droopy & Sonja
  • DC-R & RutgerMR2
  • Rob-E & Extra-E
  • PaV & MaV
  • Stampertje & Cynthia

In de "Paterhof":
  • Ricardos & Nienke
  • Krijger & Mir
  • Bucket & Spoon
  • Leliev & Vriend

"Zum Kronprinzen"
  • ErikMR & DesiMR
  • Pingu & Co-P
  • Mr. MR2 & Mrs. MR2
  • Professor (Volkmar) & Frau
  • Beer & Berinnetje
  • MR-Tin & Tessa
  • mr 2000 & vrouw

Mocht je zeggen, Goh, ik drink alleen maar appelsap (bijvoorbeeld) of ik zit liever wat rustiger en wil ongestoord slapen (geen idee hoe veel last we van de bruiloft gaan hebben), en wil je van het hoofdhotel naar een van de andere, geef het dan aan me door (evenementenpiet@mr2club.nl), er is dan vast wel iemand die wil schuiven. En zo niet, dan is het niet anders.

Mochten er nog extra mensen meewillen, dan moet ik eerst nog informeren of er nog extra kamers beschikbaar zijn ! Sowieso wordt het dan natuurlijk ook "Zum Kronprinzen".
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Waar haal je de sleutels?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Voor de paterhof, bij Zur Erholung.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
stampertje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 674
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:31
Type MR2: AW11

Bericht door stampertje »

nog mensen die willen ruilen????
Afbeelding
Gebruikersavatar
MR-tin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 529
Lid geworden op: 29 dec 2006, 00:44
Type MR2: ZZW30

Bericht door MR-tin »

Als erholung vol is mag je mij graag tussen de kroonprinsen leggen :dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Iedereen heeft mail, heb je geen mail gehad, stel dan het e-mailadres in je profiel eens in op het juiste adres...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie