"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
-
Streetfighter
- Ik lul al aardig mee !
Waar hebben jullie die vandaan als ik vragen mag? Heb ook af en toe dat het motormanagentlampje oranje brand. Denk dat het de lmm is, maar toch wel handig om het zeker te weten.
Ik heb al een wieffie ja...mr2PUNTfreak wrote:Die schijn je wel nodig te zijn.![]()
![]()
Zelfs tijdens het rijden, en heb jij ook al wieffie Anton?
En die OBDII is voor het resetten van de code van de dag na het bezoeken van een houtskoolfabriek. Gelijk de O2-sensors in de war...
Ebay. Zoeken op U380. voor een paar tientjes ben je de man.Streetfighter wrote:Waar hebben jullie die vandaan als ik vragen mag? Heb ook af en toe dat het motormanagentlampje oranje brand. Denk dat het de lmm is, maar toch wel handig om het zeker te weten.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Wel je auto op contact zetten. Anders geeft ie "no connection". Maar die fout maak je maar een keer.
-
Streetfighter
- Ik lul al aardig mee !
Okay thanx. Heb er 1 besteld!8)
ff goochelen op elm327.El Butre wrote:Ik heb al een wieffie ja...
En die OBDII is voor het resetten van de code van de dag na het bezoeken van een houtskoolfabriek. Gelijk de O2-sensors in de war...Heb trouwens al hele mooie gezien die via wifi communiceren met een iphone-app, das wel de ultieme 'multi-gauge'
Alleen 200 Euri vond ik een beetje duur voor metertjes die ik voor 80% niet begrijp....
Blauwtand en Android/ Iphone app....
Weet alleen niet of die voor jullie mkIII werkt, maar voor dat geld kun je het wel proberen
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
6x Toyo R888
Das een goeie, tx voor de tip! Qua apps kan ik voor iPhone zo snel alleen apps vinden die via wifi communiceren. Daar nog tips?MMaddict wrote:ff goochelen op elm327.
Blauwtand en Android/ Iphone app....
Weet alleen niet of die voor jullie mkIII werkt, maar voor dat geld kun je het wel proberen
El Butre wrote:Das een goeie, tx voor de tip! Qua apps kan ik voor iPhone zo snel alleen apps vinden die via wifi communiceren. Daar nog tips?
Heb me ff ingelezen. Apple laat de bluetooth apps niet toe voor ODBII, dus alleen wifi voor apple users.
Goedkoopste Wifi ODBII reader is €55 incl. verzending. En er zijn weinig testimonials over....
ze lijken wel allemaal op de PLX kiwi.
- Green Goblin
Gewoon de U380 met kabel, werkt prima.
Nieuwe APK, zonder kat, met 'classic' skytune. Niet slecht voor een 1994 met een 4gas meting. Deed uiteindelijk 0,39 Co; op 0,01 geslaagd dus..
Voor de rest voor de APK een nieuwe handremkabel (bleef steken) en er was kennelijk een achterlichtje stuk.
Voor de rest voor de APK een nieuwe handremkabel (bleef steken) en er was kennelijk een achterlichtje stuk.
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
Setje 15" lichtmetaal voor weinig.
Nu nog fatsoenlijke straatbandjes uitzoeken..
Nu nog fatsoenlijke straatbandjes uitzoeken..
Netjes!
Wat voor merk is het?
Wat voor merk is het?