Mr2 sw20 1990

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

LV
Knop gevonden hoor !
Te koop aangeboden: Een leuke Toyota MR2 gt-i wegens overstap naar een iets representatievere auto.
Het is een geweldig wagentje met een zeer goede wegligging waardoor elke bocht een feest is. Hij is ook best vlot met z`n 156pk op ca. 1100kg terwijl`ie ook nog relatief zuinig is.

Hoewel een kilometerstand van 200.000km staat vermeld heeft de carosserie er al een ton meer op zitten, de motor is wegens olieverbruik vervangen door een frisse met de genoemde 200.000km. Onderstaande lijst geeft een opsomming van vervangen en/of speciale onderdelen waardoor ouderdomskwaaltjes zijn verholpen.

- Mishimoto radiateur
- BC Racing schroefset
- PU onderstelrubbers
- TRD Replica Strutbars (voor en achter)
- Nieuwe uitlaatlijn (originele middenpijp + flexibel deel, skytune sportkatalysator, stille chromen einddemper)
- JVC dubbeldin radio + pioneer composet
- Remschijven + klauwen van een 1994+ model
- JDM 94+ achterlichten
- JDM Desmond Racing velgen: Japanse racevelgen, superlicht met nieuwe banden

Het lederen interieur is nog in een nette staat, de carosserie echter is niet superstrak meer met hier en daar een deukje / krasje. De dorpels zijn roestvrij (onlangs aangepakt), 1 achterspatbord heeft een roestplekje. Hoewel vervangen met de motor" bonkt" de koppeling bij het opkomen ervan, de auto schakelt verder goed dus ik denk dat de platen eens te warm zijn geweest. Vervanging van de koppeling in overleg mogelijk, hoewel het volgens kenners niet zo`n ramp is. Verder vertoond de auto geen technische mankementen, alle slijtagedelen zijn vervangen.

De auto moet op korte termijn weg, ieder serieus bod wordt in overweging genomen.

Vraagprijs: 2950 eu, dat is de marktplaatsprijs vanwege de idioten die toch 1500 minder bieden. Voor hetzelfde geld staat hier ook een hele nette 1994'er te koop dus doe gewoon ns een bod bij interesse zou ik zo zeggen. Misschien is t leuk om m vanwege de goodies te kopen, die over te zetten op je eigen en deze weer door te verkopen. er zit trouwens een 2e set lm-velgen bij met 2 nieuwe banden, een 94+ bumperlip en heb nog n goede bobine liggen.

Image
LV
Knop gevonden hoor !
Ok boys, 2k.. zo wordt het misschien ook interessant voor de onderdelen? Kan`m ook wel in onderdelen weg doen MITS ik alles zo`n beetje kwijt raak. mijn ideeen over onderdelenprijzen:

Velgen: Desmond racings met nieuwe banden: 400
Velgen: Die ik nog heb liggen, 16 inch 5 spaaks met 2 nwe banden: 200
Uitlaat: A-demper: 75, middenpijp:100 kat: 100, alles voor 200
A-lichten: 150
BC schroefset: 400
Leder interieur: 150
JVC dubbeldin met usb + composet + versterker: 150
Mishimoto radiateur: 75
TRD struts voor en achter: 300
Nieuwe 94+ remmerij: 150
94+ bumperlip: 50

En dan hou ik nog`n body + motor over. Die is dan gratis. Mocht iemand de ruimte + tijd hebben om`m te strippen dan kan je volgens mij wel wat verdienen in`n middagje. Bovenstaande prijzen lijken mij allerminst redelijk.
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Hopelijk gaat ie voor 2.000 naar iemand die hem niet (voor alleen het geld) stript!
Sanderg
Ik lul al aardig mee !
LV wrote:Ok boys, 2k.. zo wordt het misschien ook interessant voor de onderdelen? Kan`m ook wel in onderdelen weg doen MITS ik alles zo`n beetje kwijt raak. mijn ideeen over onderdelenprijzen:

Velgen: Desmond racings met nieuwe banden: 400
Velgen: Die ik nog heb liggen, 16 inch 5 spaaks met 2 nwe banden: 200
Uitlaat: A-demper: 75, middenpijp:100 kat: 100, alles voor 200
A-lichten: 150
BC schroefset: 400
Leder interieur: 150
JVC dubbeldin met usb + composet + versterker: 150
Mishimoto radiateur: 75
TRD struts voor en achter: 300
Nieuwe 94+ remmerij: 150
94+ bumperlip: 50

En dan hou ik nog`n body + motor over. Die is dan gratis. Mocht iemand de ruimte + tijd hebben om`m te strippen dan kan je volgens mij wel wat verdienen in`n middagje. Bovenstaande prijzen lijken mij allerminst redelijk.
Mocht hij in onderdelen weg gaan, dan wil ik graag de achterlichten + middenpaneel hebben.
LV
Knop gevonden hoor !
Staat genoteerd!

En ik hoop ook dat hij gewoon blijft rijden. Het is geen nieuwe auto maar slecht is hij ook niet. 2000 is echt n spotprijs in mijn ogen, lager ga ik ook echt niet. Ik heb helaas niet de ruimte om m op te bergen, heb wel de ambitie om weer 1 te kopen wanneer ik n schuur heb alleen dan wel n turbo. Ik had de onderdelen dan mooi kunnen gebruiken natuurlijk..

Vandaag komt iemand langs voor de marktplaats vraagprijs, hopen dat'ie ook echt op komt dagen.
LV
Knop gevonden hoor !
Onder voorbehoud verkocht! En hij blijft in elkaar!
mvdheide
Ik lul al aardig mee !
Da's altijd goed nieuws! In elkaar zien ze er een stuk leuker uit :lach:
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Wie is (onder voorbehoud) de gelukkige?
LV
Knop gevonden hoor !
Een alfa rijder uit oost groningen, dus geen clublid! Wie weet kunnen jullie deze binnenkort wel verwelkomen aangezien hij vol zit met wild bunch merchandising.

Hij moet eerst nog van zn eigen auto af maar een deel is aanbetaald. Toch wel grappig dat men het eerst een leuk autootje vond maar dat ze na een proefrit met n big smile uitstapten! Wel jammer dat'ie gaat, als je m ziet rijden is het echt een gave bak. Zucht...
MisterD
Ik lul al aardig mee !
Mooi ding man! toch best gaaf geworden die gespoten velgen :D
LV
Knop gevonden hoor !
Tjah ik vind het ook echt jammer dat'ie weg moet, ik hoop dat ik snel n loodsje kan huren zodat ik weer 1 kan kopen en opknappen. Ik had het liefst de velgen, schroefset en struts gehouden maargoed, wou er eigenlijk ook geen werk van hebben.

Komende week wordt'ie zoals het lijkt opgehaald. Wanneer'ie weg is zal ik t melden bij de pieten zodat r een slotje op kan!
Post Reply