ik ben Michel Luijsterburg, 18 jaar en woon in Bergen op Zoom. Ik volg de opleiding Autotechniek. Vanaf dit schooljaar doe ik BBL (4 dagen werken 1 dag naar school). Ik werk bij Autobedrijf Bogers in Halsteren, een Nissan en Kia Dealer.
Ik ben al meer dan een jaar aangemeld op dit forum om informatie te vinden over de MR2, met name de SW20. Het is makkelijk zoeken op het forum, soms lang Threads moeten doorzoeken voor de info die ik nodig had. Maar een MR2 koop je niet elke dag, dus je moet er wat voor over hebben.
Edit: Vandaag de auto van Jap_DMM overgekocht!

Hebben we net alles geregeld, en rijd ik weg begint het ineens te spoelen. Lekker rustig aangedaan, ik wil er nog jaren plezier van hebben!
Gelijk naar mn werk gereden en daar het remlichtlampje vervangen (was stuk) Appeltje eitje met het Duitse instructieboekje erbij. Binnenkort DBriem vervangen net als 4 nieuwe banden, targarubbers, koplampen en voorkap afstellen en natuurlijk wassen en poetsen! Ik was eerst van plan het folie eraf te halen, maar heb goede reacties over gekregen dus laat het nog een tijdje zitten of voor altijd.