Als de originele lak tenminste goed vast zit.....masterpivo wrote:Wel voordeel idd als je na een tijd de folie eraf haalt, is de lak nog als nieuw!
Dark lady.
Moderator: Pieten
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
herbie65 wrote:Als de originele lak tenminste goed vast zit.....![]()
![]()
Dat spreekt voor zich natuurlijk
-
Mr.3S
3 weken... 3 weken alles was goed, dacht dat zal al spiegels en spoiler doen maar..
Nissan patrol heeft achteruit gereden.... :

Nissan patrol heeft achteruit gereden.... :

-
subke
balen kerel:S maar heb je nog genoeg folie om het te herstellen? en natuurlijk eerst plamuren schuren spuiten:D
-
Mr.3S
-mr2-, nee, eer was tee kort voor spiegels en zo (moest extra bestelen, dus nu nog paar meters eer bij), en toch nu moet wachten voor expert van verzekering.. dus ik denk rond 1 maand zal zo rond rijden 
-
Demo
het is echt klote voor je belg
Maar goed alles is te fixen
Ik heb btw nog voor mensen die willen zien hoe dat wrap proces in zijn werk gaat leuke fotos toen we een X5 in het Oranje in gingen pakken mbt het W.K 2008
Maar goed alles is te fixen
Ik heb btw nog voor mensen die willen zien hoe dat wrap proces in zijn werk gaat leuke fotos toen we een X5 in het Oranje in gingen pakken mbt het W.K 2008
- Green Goblin
+1Mr.3S wrote:ik wil.
-
subke
klote voor je man:S kut grote auto's ook altijd:S ik stond naast een vrachtwagen gister en ik was nog lager dan zijn band:::| die lui zien je dan echt niet staan:s maar suc6 met afhandeling kerel.
-
Mr.3S
oh die vrachtwagens... op de baan zie zijn ons gewoon niet.. op de parking ok.. eer moet een regel maken die laat MR op de speciale banen rijden vaar die alle jeeps of vrachtwagens niet mogen rijden 
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
Dat is balen zeg!
Flinke plek geworden zo... Succ6 met het herstel.
Hoi iederen )
na 3 jaar ben ik terug

Dus, het bumper was hersteld :

maar, daar na eer was een andere acitident in Duitsland..
sneelweg, ik weet niet meer mijn sneelheid van buiten.. linkse rijbaan.. een golf 4.. hij heeft geremd.. daar na snelle stuur werk, rezult? aleenmaar mijn mr per totaal.. heb geen fotos van en, ik wil dat niet meer zien.
het is echt moeilijk oom you mr in zo staat te zien.
nu ben ik in Moscow, ben op zoek naar neiuwe mr
;D;D;D;D;D;D;D;D;D
ik zal nie zeggen wat zal met doen, maar zal zeker op een miting komen!
na 3 jaar ben ik terug
Dus, het bumper was hersteld :

maar, daar na eer was een andere acitident in Duitsland..
sneelweg, ik weet niet meer mijn sneelheid van buiten.. linkse rijbaan.. een golf 4.. hij heeft geremd.. daar na snelle stuur werk, rezult? aleenmaar mijn mr per totaal.. heb geen fotos van en, ik wil dat niet meer zien.
het is echt moeilijk oom you mr in zo staat te zien.
nu ben ik in Moscow, ben op zoek naar neiuwe mr
ik zal nie zeggen wat zal met doen, maar zal zeker op een miting komen!
- Apple Martini
- Ik lul al aardig mee !
...no offense... waar heb jij leren typen?
- Green Goblin
In Rusland en België geloof ik...