DE LENTE EN ZOMER KOMEN ERAAN! CABRIO-TIJD.
-Voor een liefhebber en cabriorijder is dit echt een goede prijs-kwaliteitverhouding rijd in deze lente in een cabriolet met goed bekijks.
-Lage km stand, 75.200 km.
-Lak is puntgaaf en auto goed verzorgd door mij als liefhebber. Ik was bijvoorbeeld de auto altijd met de hand.
- Door het lage gewicht zijn de kosten in de wegenbelasting laag (35 euro per maand).
- Uniek uiterlijk. Silver race striping (door ABC reclame car wrap uit Den Haag).
- Xenon licht blauwe verlichting in laten bouwen (met bon).
- Tegen extra vergoeding van 100 euro laat ik door professionele bedrijf v-tune, de uitgevoerde tuning zitten.
De auto rijd sportiever en zuiniger dan standaard uitvoering. V-tune (Huizen), chiptuning en Green airfilter is geplaatst. Heeft nu rond 160pk. 0-100km in 8,5 sec. De hele snelle wagens rijden pas weg boven de 200km per uur. :-)
- Zomerbanden zijn nog in zeer goede staat. Hoge kwaliteit Winterbanden erbij is mogelijk tegen kleine extra vergoeding van 250 euro. De banden gaan makkelijk 2 winters nog mee.
Proefrit kan met mij samen op afspraak.
De auto zonder tuning en zonder winterbanden kost dus 11.250 euro. Met deze opties kost het u 11.600 euro.
Help deze aankomende vader! Gezinsuitbreiding op komst...
Bel 0654795578 of kom langs!
Dit is mijn verkoop adv: