zet er gewoon geen op is ook mooi en je merkt er helemaal niks van.
ik zelf heb toen ik vorich jaar mijn mr2 helemaal heb over gespoten enzo de achter spoiler er gelijk van af gehaald was even wennen maar je hebt echt een berg meer zicht zo.
en ik was het zat om elk jaar de spoiler over nieuw te moeten spuiten van wegen het bobbel syndroom.
en kwam er achter via de eerste ijgenaar wat trouwens mijn tante is dat zij hem naderhand er op heeft laten zetten dus ik heb hem nu zo als hij uit japan geleverd is hier in nederland .
en heb er geen dach spijt van.
Mijn SW20
Moderator: Pieten
Alleen de rev1/2 spoilers die fabrieks af geleverd waren met spoiler zouden last van het bobbel syndroom hebben, dat zou met het loodgehalte in de grondlak te maken hebben.white lightning wrote:zet er gewoon geen op is ook mooi en je merkt er helemaal niks van.
ik zelf heb toen ik vorich jaar mijn mr2 helemaal heb over gespoten enzo de achter spoiler er gelijk van af gehaald was even wennen maar je hebt echt een berg meer zicht zo.
en ik was het zat om elk jaar de spoiler over nieuw te moeten spuiten van wegen het bobbel syndroom.
en kwam er achter via de eerste ijgenaar wat trouwens mijn tante is dat zij hem naderhand er op heeft laten zetten dus ik heb hem nu zo als hij uit japan geleverd is hier in nederland .
en heb er geen dach spijt van.
Alle emmers die origineel in Nederland geleverd zouden zijn zouden dit probleem niet hebben doordat de spoiler op de Nederlandse emmers als optie zijn geleverd en hier gemonteerd en gespoten zijn.
Alleen de rev1/2 spoiler vereist in dit geval boren in de carrosserie en dat zou ik sterk afraden (zonde!)
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
ik zoek nog een achterklep zonder gaten erin, kan je een achterklep geven waar een rev2 spoiler op zit, of een rev5 imitatie spoiler met dichtgelaste gen2 klep. Als het wat is pm me maar!
Dat is Aquamarine Pearl, deze komt van xhermes oude mr2 en die was dacht ik dark emerald pearl, dus die kleur is helaas net iets andersstefanm1 wrote:De kleurcode is 742 ..
(Dacht de opvolger van Aquamarine Pearl)