Mijn SW20

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

white lightning
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
zet er gewoon geen op is ook mooi en je merkt er helemaal niks van.
ik zelf heb toen ik vorich jaar mijn mr2 helemaal heb over gespoten enzo de achter spoiler er gelijk van af gehaald was even wennen maar je hebt echt een berg meer zicht zo.
en ik was het zat om elk jaar de spoiler over nieuw te moeten spuiten van wegen het bobbel syndroom.
en kwam er achter via de eerste ijgenaar wat trouwens mijn tante is dat zij hem naderhand er op heeft laten zetten dus ik heb hem nu zo als hij uit japan geleverd is hier in nederland .
en heb er geen dach spijt van.
MMaddict
Zere vingers van het typen..
white lightning wrote:zet er gewoon geen op is ook mooi en je merkt er helemaal niks van.
ik zelf heb toen ik vorich jaar mijn mr2 helemaal heb over gespoten enzo de achter spoiler er gelijk van af gehaald was even wennen maar je hebt echt een berg meer zicht zo.
en ik was het zat om elk jaar de spoiler over nieuw te moeten spuiten van wegen het bobbel syndroom.
en kwam er achter via de eerste ijgenaar wat trouwens mijn tante is dat zij hem naderhand er op heeft laten zetten dus ik heb hem nu zo als hij uit japan geleverd is hier in nederland .
en heb er geen dach spijt van.
Alleen de rev1/2 spoilers die fabrieks af geleverd waren met spoiler zouden last van het bobbel syndroom hebben, dat zou met het loodgehalte in de grondlak te maken hebben.

Alle emmers die origineel in Nederland geleverd zouden zijn zouden dit probleem niet hebben doordat de spoiler op de Nederlandse emmers als optie zijn geleverd en hier gemonteerd en gespoten zijn.

Alleen de rev1/2 spoiler vereist in dit geval boren in de carrosserie en dat zou ik sterk afraden (zonde!)
Paul vd Plas
Ik lul al aardig mee !
ik zoek nog een achterklep zonder gaten erin, kan je een achterklep geven waar een rev2 spoiler op zit, of een rev5 imitatie spoiler met dichtgelaste gen2 klep. Als het wat is pm me maar!
MMaddict
Welke kleur is je emmer eigenlijk Stefan?

Ik heb volgens mij nog een Achterklep met rev3/4 spoiler die wel eens jou kleur konden zijn....
stefanm1
Ik lul al aardig mee !
Oke, nou hij staat als groen op papier maar zal ff de kleur code opzoeken..
MMaddict
stefanm1 wrote:Oke, nou hij staat als groen op papier maar zal ff de kleur code opzoeken..
De klep met spoiler is ook groen, grote kans dat het dezelfde kleur is!
stefanm1
Ik lul al aardig mee !
De kleurcode is 742 ..
MMaddict
stefanm1 wrote:De kleurcode is 742 ..
Dat is Aquamarine Pearl, deze komt van xhermes oude mr2 en die was dacht ik dark emerald pearl, dus die kleur is helaas net iets anders

(Dacht de opvolger van Aquamarine Pearl)
stefanm1
Ik lul al aardig mee !
aah dat is jammer ..
Post Reply