Stamtafelminimeeting
Moderator: Pieten
12.00 is mij te vroeg. Misschien dat ik tegen een uur of 2 wel ff kom langswaaien.
De meeste komen toch met een andere auto,MitchMr2 wrote:Ik ga proberen het te halen. Maar dit hangt ervan af of me mr2 dan alweer rijdend is. Deze staat nu helaas met een kapotte koppeling thuis...
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Vorig jaar was is zelf niet met de MR2 omdat ik wat onderdeeltjes aan het vervangen was, no problemo!MitchMr2 wrote:Ik ga proberen het te halen. Maar dit hangt ervan af of me mr2 dan alweer rijdend is. Deze staat nu helaas met een kapotte koppeling thuis...
Wij haken af, want wij hebben voor in de middag nog andere verplichtingen en nu de begin tijd van 12.00 naar 13.00 verzet wordt is het voor ons helaas niet meer haalbaar. Voor diegene die nog wel gaan, heel veel plezier gewenst.Ricardos wrote:Misschien dat er meer zo over denken? Anders schuif ik t door naar 13.00 uur?
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
De begintijd is nog niet veranderd hoor. Ik ben er gewoon vanaf 12.00, wie om 13.00 wilt komen zien we gewoon wat laterBlacky wrote:Wij haken af, want wij hebben voor in de middag nog andere verplichtingen en nu de begin tijd van 12.00 naar 13.00 verzet wordt is het voor ons helaas niet meer haalbaar. Voor diegene die nog wel gaan, heel veel plezier gewenst.
Auto van bijv je ouders vragen, is dat een optie?MitchMr2 wrote:De mr2 is me enige auto. Dus het wordt met de mr2 en anders helaas niet
ik moet nog even kijken of ik kom.
Familie heeft onverwachts een etentje ingepland
Ik en Mir ook.ROB-E wrote:Ik kom gewoon met de Toyota