Lenen/Kopen: Org. uitlaat turbo (gen3)

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

ruud1337
Ik lul al aardig mee !
Aangezien de MR2 (3SGTE, Gen3) binnenkort weer voor de APK op moet en momenteel alles aftermarket is (Berk downpipe + Blitz Nur Spec uitlaat) moet ik tijdelijk even terug naar orgineel ivm co2 meting.

Ik ben op zoek naar iemand die tijdelijk een org. downpipe + kat + uitlaat te leen heeft voor een turbo gen3 ivm APK?
Als je hem ook wilt verkopen, sta ik daar ook voor open.

Groetjes
Markk
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
ruud1337 wrote:Aangezien de MR2 (3SGTE, Gen3) binnenkort weer voor de APK op moet en momenteel alles aftermarket is (Berk downpipe + Blitz Nur Spec uitlaat) moet ik tijdelijk even terug naar orgineel ivm co2 meting.

Ik ben op zoek naar iemand die tijdelijk een org. downpipe + kat + uitlaat te leen heeft voor een turbo gen3 ivm APK?
Als je hem ook wilt verkopen, sta ik daar ook voor open.

Groetjes
Uit welk jaar is deze auto ?

Die van mij is uit 1990 ook gen3 turbo en is een week of 2 geleden met alle bpu's er gewoon doorheen gekomen.
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
MR2 is uit '91. Maar heb jij je uitlaat nog volledig orgineel of compleet aftermarket? Indien aftermarket, ben ik wel benieuwd naar je setup?

Er zit bij mij geen kat tussen en gaat nu rechtstreeks van downpipe over in uitlaat.
Markk
Ik lul al aardig mee !
ruud1337 wrote:MR2 is uit '91. Maar heb jij je uitlaat nog volledig orgineel of compleet aftermarket? Indien aftermarket, ben ik wel benieuwd naar je setup?

Er zit bij mij geen kat tussen en gaat nu rechtstreeks van downpipe over in uitlaat.

Ik heb uitlaattraject: Berk downpipe en Berk uitlaat.
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
In principe zou een Turbo meer Co2 uitstoot hebben dan een GTI toch? Bij het meten van de Lambda waarde is dat op basis van afstelling of op basis van de co2 uitstoot? Ik heb in ieder geval geen viergastest meting, omdat ie van '91 is.
Markk
Ik lul al aardig mee !
ruud1337 wrote:In principe zou een Turbo meer Co2 uitstoot hebben dan een GTI toch? Bij het meten van de Lambda waarde is dat op basis van afstelling of op basis van de co2 uitstoot? Ik heb in ieder geval geen viergastest meting, omdat ie van '91 is.
Wat ze meten is CO uitstoot en dat mag volgens mij 0.5% zijn. Dus als je met dit blok gewoon onder die waarde blijft is er niets aan de hand.

Wat je zou kunnen doen is natuurlijk voor dat je de apk laat uitvoeren even de meting al laat doen. Dan weet je precies hoe het ervoor staat. Maar hij zou er zo doorheen moeten komen.
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
Thanks ga dat inderdaad wel eerst proberen.
bernhards
Zere vingers van het typen..
je auto gaat er zekerweten zo doorkomen.

al mijn gen3 turbo's komen er met bpu's zo door.

en dat is van bouwjaar 1990 t/m 1993.

succes.

mvg
chris
Post Reply