Recentelijk:
Apexi open lucht filter
En binnenkort nieuwe velgen. Ik vind de lenso d1r super gaaf, wit of zwart met rooie lip. Beetje lastig te vinden alleen in 17x7, 17x8.
"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
Zo'n ding:

Na de afgelopen 5~6 jaar al tweemaal een nieuwe accu te hebben kunnen aanschaffen wegens te lange stilstand in de winter. Nu staat hij nog "maar" 3 maanden stil en is de accu weer leeg, maar hopelijk nog wel te redden

Na de afgelopen 5~6 jaar al tweemaal een nieuwe accu te hebben kunnen aanschaffen wegens te lange stilstand in de winter. Nu staat hij nog "maar" 3 maanden stil en is de accu weer leeg, maar hopelijk nog wel te redden
Mr2lover2 wrote:Je had beter een druppellader kunnen kopen
Een blik op de website van de fabrikant leert mij dat dit apparaat een automatische lader is die bedoeld is om accu's langere tijd zonder toezicht op te kunnen laden (zonder gevaar op over-laden).
Prima aanschaf!
gr Reesmuis
Mocht hij niet meer te redden zijn dan investeren in een gel accu, die kunnen veel meer hebben!johnwoo wrote:Zo'n ding:
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Toch te kleine speakers achter de stoelen, kwam op het JAF toch wat vermogen te kort. Dus maar een beetje geupgrade, komt niet ten goede aan de bergruimte, maar je moet wat he...

- Green Goblin
Je moet af en toe wat concessies doen he..
Hij verdwijnt al bijna weer (en ik kreeg hem in de bus): AutoVisie met Spyder aankooptips.
- Ivar Zijta
- Ik lul al aardig mee !
Carbonfolie voor over de (hoe noem je dat eigenlijk?) 'kofferklep'?

-
crasywheelyboy
- Ik lul al aardig mee !

alleen het begon al goes spruitstuk was niet goed
de boutgaten kwamen niet overeen en de uitlaatpoorten kwamen niet overeen dus begint goed onder tussen ben ik weer 2 weken verder helaas
- Ivar Zijta
- Ik lul al aardig mee !
Ohhhhhhhhhhhh die spiegels wil ik zien als ze erop zitten!! Foto foto foto!crasywheelyboy wrote:
alleen het begon al goes spruitstuk was niet goed
de boutgaten kwamen niet overeen en de uitlaatpoorten kwamen niet overeen dus begint goed onder tussen ben ik weer 2 weken verder helaas
En waar heb je die vandaan? Is voor een SW20 toch??