Gele ster te koop !
Moderator: Pieten
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Volgens mij was er op m.plaats ook nog een orginele spyder met tte turbokit erop de koop! Prijs was niet veel vond ik, want die orginele tte turbo kit was toen iets van 7 duizend euro bij tte duitsland dacht ik....en dan is de pk /kopel gewicht verhouding helemaal top tov de benz..

Die stond er van het weekend nog op inderdaad.
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Mis de spyder na 2 jaar ook nog steeds 
De spyder was wendbaarder en gaf een veel meer sportwagengevoel...
maar ben inmiddels zo gewend aan het comfort van de benz
Succes met de verkoop, nette auto.
De spyder was wendbaarder en gaf een veel meer sportwagengevoel...
maar ben inmiddels zo gewend aan het comfort van de benz
Succes met de verkoop, nette auto.
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
Wit is een super kleur voor de spyder!! 
- Green Goblin
Tijd voor een nieuw petje.....
Tsjah, spijt krijgen... wie weet 
Bij iets nieuws moet je altijd maar afwachten hoe het uiteindelijk bevalt, vrouwen en auto's zijn de moeilijkste categorie ja.
Gevalletje categorische imperatief
Maar goed, positief geschaald naar 'op naar het echte werk' moet dit het dus naar alle waarschijnlijkheid gaan doen:

Bij iets nieuws moet je altijd maar afwachten hoe het uiteindelijk bevalt, vrouwen en auto's zijn de moeilijkste categorie ja.
Gevalletje categorische imperatief
Maar goed, positief geschaald naar 'op naar het echte werk' moet dit het dus naar alle waarschijnlijkheid gaan doen:

grondlakgrijs
wel ff wat aan de hoogte doen
-
Streetfighter
- Ik lul al aardig mee !
Gefeliciteerd met de MR! De wielen ogen wel wat "raar", verder netjes.
Yep, ideaal als basis voor yellow, ik heb reeds al 12 spuitbussen geel gehaald bij de Gammaerikmr wrote:strakke bak
grondlakgrijs![]()
wel ff wat aan de hoogte doen
Mocht de hobby verwateren kan ik altijd nog terug naar dat 70-er jaren beige... of hoe noemen ze dat zo beter klinkend; ...uh, platina ??
Hoogte moet ik ff kijken, met verlagen wordt het denkelijk echt een go-kart.
Thanx! het zijn 16 inch Brock (ET13!) cupvelgen met gumbandjes, de originele velgen met Yokodrama's zitten erbij dus kan nog wisselen.Streetfighter wrote:Gefeliciteerd met de MR! De wielen ogen wel wat "raar", verder netjes.

Nice! Nu nog een echte uitlaat er onder (hebben ze die bij Skytune?
) in plaats van dat pispijpje.
Nu ben ik benieuwd hoe de originele set wielen meegenomen gaan worden.
Nu ben ik benieuwd hoe de originele set wielen meegenomen gaan worden.
- Green Goblin
Dat van die wielen is wel een punt ja...
Maar daar heeft Ron wel wat ervaring mee, een wiel dat niet meer in de auto past....
Maar daar heeft Ron wel wat ervaring mee, een wiel dat niet meer in de auto past....
Xrl8,
Als je een zzw30 wil kijk dan wel ff of hij een 6 bak heeft of na plus minus bouwjaar 2003 is
Anders sta je regelmatig met een olie cannetje achter je mr2, na deze periode is er technisch het een en ander verbeterd in het motor deel.
Groet ronald
Als je een zzw30 wil kijk dan wel ff of hij een 6 bak heeft of na plus minus bouwjaar 2003 is
Anders sta je regelmatig met een olie cannetje achter je mr2, na deze periode is er technisch het een en ander verbeterd in het motor deel.
Groet ronald
- Green Goblin
Dat heet niet bijvullen Hans, dat heet verversen...
Mr geel,
Dan heb mazzel of is hij bij de vorige eigenaar teruggeroepen naar de dealer voor een revisie, veel van de spyders van bouwjaar 2000-2003 hebben echt het zg ovale bore cyndroom, in engeland staan ze in de rij voor de revisie,maar hier op het forum staat er genoeg over geschreven!
Dan heb mazzel of is hij bij de vorige eigenaar teruggeroepen naar de dealer voor een revisie, veel van de spyders van bouwjaar 2000-2003 hebben echt het zg ovale bore cyndroom, in engeland staan ze in de rij voor de revisie,maar hier op het forum staat er genoeg over geschreven!