Project Gorsche

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Project Gorsche

Bericht door gorsche »

Ik had nog steeds geen project topic aangemaakt, tot nu toe alles geplaatst in dit topic viewtopic.php?f=32&t=6799.
Aangezien het project nog lang niet voltooid is toch maar even een nieuw draadje gestart.
Nou zou het natuurlijk zonde zijn om een nieuw topic aan te maken zonder iets te melden te hebben.

So here we go!

Het zijn niet de meest spannende zaken maar toch ;)
Zoals in het andere draadje te lezen en te zien was had ik een paar weken geleden mijn deurpanelen aangepast deze zijn inmiddels terug geplaatst.

Afbeelding

Afbeelding

Ook had een een nieuwe naaf gehaald voor mijn Nardi stuurtje, de gene die erbij zat was gescheurd.

Afbeelding

Tevens een nieuwe seat geplaatst, moet alleen de rails nog wat aanpassen maar hierbij vast een preview. Er komen ook nog een setje 4punt gordels bij, weet iemand toevallig hoe dit zit met de APK? Moeten de orginele dan ook aanwezig zijn of zijn de 4punt alleen voldoende?

Afbeelding

Afbeelding
Uploaded with ImageShack.us
Laatst gewijzigd door gorsche op 03 feb 2018, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Alleen 4 punts is geen probleem, tenminste, heb nooit iets gehoord over mijn Sparco 4 punts :)
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

In de gele zitten ook alleen 4punters (maar heb de andere altijd wel bij de hand voor het geval dat, zijn zo terug te zetten) en daar is hij de afgelopen paar jaar steeds mee goedgekeurd. Moeten natuurlijk wel goedgekeurde gordels zijn..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Goed om te weten, thnx voor de reacties. Ik ga ze er asap inhangen.
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Mooie stoeltjes, zitten ze een beetje lekker?
Afbeelding
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Mooie stoeltjes, zitten ze een beetje lekker?

Valt helemaal niet tegen, je moet alleen niet te breed zijn :) voor de rest prima!
Nu alleen nog de sledes & montage punten aanpassen.
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Aan het stoeien geweest met wat poly.

Had een setje zijschermen van woodsports liggen welke ik wilde gaan monteren. Oude schermen eraf.

Afbeelding

Nieuwe erop

Afbeelding

Ik was niet tevreden over de pasvorm hiervan en heb uit eindelijk besloten om ze er toch maar weer af te halen en terug te gaan naar stock.

Toen maar verder gegaan met de (Gr)Eddy side skirts.

Afbeelding

Afbeelding
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 144
Lid geworden op: 24 mei 2012, 15:18

Bericht door Mr2lover2 »

Ziet er goed uit. Ben beniewd Naar het eind resultaat
(gespoten) en al.
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

De sledes voor de stoelen aangepast, ze passen nu weer op de originele punten.

Afbeelding


Tweetje moest ook gekeurd worden, toen gelijk een setje swaybars laten monteren van White Line, ik vind het een aanrader, wegligging is flink vooruitgegaan :D


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Re: Project Gorsche

Bericht door gorsche »

Beste mensen,

Deze MR2 heb ik momenteel al dik 10 jaar in mijn bezit, na deze tijd is het tijd geworden voor wat anders.
De auto gaat dan ook de verkoop in, hij is momenteel nog in dezelfde status al te zien is op de foto`s in dit topic en de gehele geschiedenis is terug te lezen via dit en http://www.mr2club.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=6799 topic.

Deze MR2 staat al wel een paar jaar stil droog en overdekt maar is momenteel geschorts.

Ik wil eerst de liefhebbers een kans geven om deze auto te zien en eventueel af te nemen voor dat deze marktplaats op gaat.

Voor de geode orde het betreft een MR2 SW20 met 3sgte swap en een hoop goodies maar dat is allemaal te zien in bovenstaande en in de link.

Bij vragen graag bellen of appen met 0637732608 of mailen met jochemfolkers@hotmail.com
Plaats reactie