Ik denk dat we moeten mikken op 9 uur binnenkomst? Om 9:30 is de eerste sessie, ook al verwacht ik niet echt dat we daarin worden ingeboekt.
Ik stel voor om ergens vlakbij het circuit te verzamelen, of anders Ikea parkeerplaats Haarlem oid.
@mr2maniac, pb-tje gelezen?
@iedereen die meegaat, gelieve de poen snel over te maken.
Ik zal mijn telefoon nummer nog wel bekend maken aan iedereen middels pb.
Clubspecials
Moderator: Pieten
Is goed maak het in een keer aan je over. Ga er nu mee bezig!
Groeten, henk'
Groeten, henk'
This overgemaakt.
Laten we hopen dat het mooi weer wordt.
Groeten Henk
Laten we hopen dat het mooi weer wordt.
Groeten Henk
Nou nog hopen dat er meer mee gaan. Wordt zeker gezellig!
Zorgt er al iemand voor koffie?
Zorgt er al iemand voor koffie?
-
Roland
Ok mooi zo.
Eh ja, voor wat de koffie betreft.. Ik ging dus uit van een klein groepje. Maar nu is het al een aardig groepje, dus kunnen we idd even een tafeltje meenemen (wie heeft daar ruimte voor hahaha) en eventueel wat drinken.
Als ieder voor zich nou gewoon wat drinken meeneemt ofzo? (ik drink geen koffie
)
Ik weet ook niet wat handig is.
Eh ja, voor wat de koffie betreft.. Ik ging dus uit van een klein groepje. Maar nu is het al een aardig groepje, dus kunnen we idd even een tafeltje meenemen (wie heeft daar ruimte voor hahaha) en eventueel wat drinken.
Als ieder voor zich nou gewoon wat drinken meeneemt ofzo? (ik drink geen koffie
Ik weet ook niet wat handig is.
Roland, wel inschrijven als Wild Bunch he, d'r is bij hun namelijk al een MR2 club bekend en dat is mr2.nl 
Ik ben er met AutoFans, ga toch een paar rondjes recreatief doen met de AW11. Hopelijk houden die gripless hard-compound bandjes zich een beetje
(En anders wordt het tegensturen geblazen
dat ging op Lelystad prima met 50 km/h - zie filmpje - maar 120+ zal toch wel ff anders zijn)
Ik ben er met autofans vorig jaar beide keren bijgeweest, ons kleine clubje (steeds 6-8 rijders) werd juist wel beide keren 's ochtends vroeg ingedeeld... Dus best kans dat jullie ook vroeg zitten. Dat kan ook z'n voordelen hebben: vorig jaar kwam er een keer een andere club niet opdagen, zaten we op de baan met nog geen 30 auto's. Ik heb toen zelfs een ronde kunnen doen zonder uberhaupt iemand tegen te komen
Dan is het erg lekker lijnen rijden, als je de baan voor jezelf hebt 
Ik ben er met AutoFans, ga toch een paar rondjes recreatief doen met de AW11. Hopelijk houden die gripless hard-compound bandjes zich een beetje
(En anders wordt het tegensturen geblazen
Ik ben er met autofans vorig jaar beide keren bijgeweest, ons kleine clubje (steeds 6-8 rijders) werd juist wel beide keren 's ochtends vroeg ingedeeld... Dus best kans dat jullie ook vroeg zitten. Dat kan ook z'n voordelen hebben: vorig jaar kwam er een keer een andere club niet opdagen, zaten we op de baan met nog geen 30 auto's. Ik heb toen zelfs een ronde kunnen doen zonder uberhaupt iemand tegen te komen
-
Roland
@Johnwoo, ja ik had al het idee gevat om er bij te zetten: "niet te verwarren met de normale mr2 club van mr2.nl"
@Knuckles, opzich prima, maar dan moeten we wel even kijken hoe dat zit met de kaarten. Eerst even afwachten hoe we worden ingedeeld.
@Knuckles, opzich prima, maar dan moeten we wel even kijken hoe dat zit met de kaarten. Eerst even afwachten hoe we worden ingedeeld.
Roland wrote:@Johnwoo, ja ik had al het idee gevat om er bij te zetten: "niet te verwarren met de normale mr2 club van mr2.nl"
We zijn er gewoon om 9 uur om die kaarten op te halen. Ik neem aan dat we dan ook te horen krijgen hoe laat wij de baan op mogen. Of is dat straks al eerder bekend?
Yap je krijgt de kaarten en tijds- en paddockindeling per post thuis. Alleen de vrijrijden stickers en de vrijwaringen moet je ter plekke ophalen voor je de baan op kunt.
-
Roland
Ja klopt, nu weet ik het weer. (ik had het wel gelezen op de site, maar toch weer een beetje vergeten)
-
Roland
Ja we regelen wel wat. Alleen komt het wel een beetje klote uit omdat ik donderdag t/m zaterdag in Brussel zit, maar dat moet opzich wel te doen zijn. Ik neem voor de zekerheid even m'n internet bankier apparaatje mee, zodat ik lekker onveilig in een internet cafe de poen kan overmaken mocht dat nodig zijn.
Is niet nodig, je krijgt vanzelf een factuur opgestuurd met een betalingstermijn (2 weken geloof ik)
Eerste keer vorig jaar kreeg ik die zelfs pas een maand na de clubspecials zelf 
(ik pass die mooi door naar de penningmeester
)
(ik pass die mooi door naar de penningmeester
Is overgemaakt!
-
Roland
Oh ok beter, ik maar denken dat we snel moesten zijn met de betaling.johnwoo wrote:Is niet nodig, je krijgt vanzelf een factuur opgestuurd met een betalingstermijn (2 weken geloof ik)Eerste keer vorig jaar kreeg ik die zelfs pas een maand na de clubspecials zelf
(ik pass die mooi door naar de penningmeester)
Maarja dan alsnog, ik heb de betaling ontvangen van:
- Het groepje van 4 van MR2Maniac
- Knuckles
Xhermes zegt overgemaakt te hebben, heb dus alleen nog geen reactie of geld van Tim a.k.a. SuperWhite_MK1