Iemand enig idee wat een motoria uitlaat kost voor een n/a ?
En/of waar ik deze kan kopen, of heeft iemand wat liggen toevallig ?
En hoeveel herrie maakt deze pijp ?
Groeten Dennis
Motoria dual exit
Moderator: Pieten
Je weet hoeveel takke herrie die enkele pijp maakte...
Hopelijk moet je dat niet x2 doen;D
Edit: Weet niet of je dit al gelezen hebt?
http://www.mr2.com/forums/product-revie ... ssion.html
Gaat volgens mij wel over een turbo waar -ie op zit maar toch...
Edit: Weet niet of je dit al gelezen hebt?
http://www.mr2.com/forums/product-revie ... ssion.html
Gaat volgens mij wel over een turbo waar -ie op zit maar toch...
Ja die invidia gt300 maar die was zwaarder en niet zo irritant op de snelweg als me skytuneRed2 wrote:Je weet hoeveel takke herrie die enkele pijp maakte...
ben hem een beetje zat tijd voor wat nieuws, zat te kijken naar motoria, op ebay zag ik ze wel staan voor n/a en turbo maar de aansluiting is anders naar mijn idee (turbo aansluiting) maar om nou een turbo pijp op een n/a te schroeven daar maak ik het alleen maar erger mee.
Dus vandaar de vraag eigenlijk,of ze er ook zijn specifiek voor n/a.
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ik had een Motoria onder m'n SW20 N/A...
[youtube]H6YvRQ1ezgg[/youtube]
Ding was luid!
Hier komt 'ie ook nog even langs!
[youtube]3WxucZv47DI[/youtube]
[youtube]H6YvRQ1ezgg[/youtube]
Hier komt 'ie ook nog even langs!
[youtube]3WxucZv47DI[/youtube]
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Was een 3 inch turbo pijp.
Heb er uiteindelijk zo'n vlinderklep tussen gezet, dat hielp aanzienlijk.
Aha nou ik weet voldoende haha, dan moet ik de boel weer om gaan lassen.Dorifto Deuce wrote:Was een 3 inch turbo pijp.Heb er uiteindelijk zo'n vlinderklep tussen gezet, dat hielp aanzienlijk.
Bedankt voor de info dorifto:dux-blij_thumb-up:
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
Als je iets gelast wil hebben, heb nu een TIG apparaatje gekocht! Is een wat netter lasje wat je dan hebt!
Paul, wat heb je er voor een gekocht?Paul vd Plas wrote:Als je iets gelast wil hebben, heb nu een TIG apparaatje gekocht! Is een wat netter lasje wat je dan hebt!
TIG lassen is vrij lastig, moet je erg vaste handen voor hebben en een "Speedglasss" kap is zeer aan te bevelen.
In het geval van RVS heb je "backing gas" nodig anders verbranden al je lassen. (En is het niet meer RVS)
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
Ik heb een cebora tig gekocht, iets ouder type omdat toch al duur zat is! Nog geen wisselstroom, maar dat zal ik toch bijna nooit gaan doen.MMaddict wrote:Paul, wat heb je er voor een gekocht?
TIG lassen is vrij lastig, moet je erg vaste handen voor hebben en een "Speedglasss" kap is zeer aan te bevelen.
In het geval van RVS heb je "backing gas" nodig anders verbranden al je lassen. (En is het niet meer RVS)
heb nu 2 flessen met argon inderdaad 1 voor backing gas! heb een 5 liter en een 10 liter, die van 5 gaat ik denk ik omwisselen voor een 20 liter.
Heb nu een uurtje of 8 gelast en begin het aardig onder de knie te krijgen. Spoedig komt er ook een lintzaag/bandzaag bij om alles in mooie hoeken te lassen, puur omdat ik dat mooier vind dan kant en klare bochten. Ja oke, je steekt er heel wat meer uren in, maar dan heb je wel wat.
uiteindelijke doel is natuurlijk een frame te maken voor de sw20, zww30 supra en een lexus om zo makkelijker een uitlaat je maken zonder de auto zelf nodig te hebben. Zijn ze op "bestelling" te maken, maar eerst de sw20.
Voor mezelf komt er na genoeg oefening een titanium uitlaatje! Maar die prijs 140 per meter, minimale afname 6 meter!:huh:
Heb een iets goedkopere kap gekocht dan een speedglas, het is en blijft een hobby en geen werk. Ding is veeeeul te duur man!!
dit is trouwens mijn eerste namaak project:
(beter goed gekopieerd dan slecht bedacht toch?!)

- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
haha nee dat niet, dat vergt veel meer oefening, worden magnaflow, simons 5zigen wat je maar wilt!
die van het plaatje is trouwens niet van mij hoor, moet de eerste nog maken.
Heb al wel een komplete uitlaatlijn van een crosser gemaakt, originele van maat was verrot. Maar had toen nog geen extra fles voor backing gas, had hij geen problemen mee.
Plaatwerk hoek was het al, Schadehersteller hè, leuk om thuis ook voor mezelf iets te kunnen doen. Heb me eigen wagen ook al een keer mogen doen. Zijkanten van spoiler strak gemaakt. Na 2 jaar zie je nog steeds niet dat de gaten dicht gelast zijn (is wel met mig gebeurd en niet met tig, want dat word veel te warm voor plaatwerk)
die van het plaatje is trouwens niet van mij hoor, moet de eerste nog maken.
Heb al wel een komplete uitlaatlijn van een crosser gemaakt, originele van maat was verrot. Maar had toen nog geen extra fles voor backing gas, had hij geen problemen mee.
Plaatwerk hoek was het al, Schadehersteller hè, leuk om thuis ook voor mezelf iets te kunnen doen. Heb me eigen wagen ook al een keer mogen doen. Zijkanten van spoiler strak gemaakt. Na 2 jaar zie je nog steeds niet dat de gaten dicht gelast zijn (is wel met mig gebeurd en niet met tig, want dat word veel te warm voor plaatwerk)
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
Oh lassen leer je heel snel, vooral miggen. Als je het maar vaak genoeg doet, Liefst met een uurtje begeleiding. Heb ik ook gehad!
Bij tiggen heeft ook iemand geholpen die het voor zijn beroep doet! Heel blij was ik daarmee.
Bij tiggen heeft ook iemand geholpen die het voor zijn beroep doet! Heel blij was ik daarmee.