Metallic zwarte Ibanez RG gitaar

Verkoop hier je wasmachine, je ouwe Volvo, je schoonmoeder, je wc-bril, je pokémon verzameling etc, alles dus wat niet MR2 gerelateerd is. Alleen particuliere verkoop. FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT !!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Metallic zwarte Ibanez RG gitaar

Bericht door XLR8 »

Naast mijn Jackson en Kramer is deze 2 jaar jonge black beauty meer aan het verstoffen dan dat ze bespeeld is.
Vandaar te koop deze prachtige metallic zwarte Ibanez RG Series gitaar.
In vrijwel nieuwstaat, de folie zit aan de achterkant en neckplate er nog op alsmede de originele 1e set snaren.

De gitaar wordt geleverd inclusief stevige on the road- hoes, Stage Acompany stand en 2 setjes nieuw verpakte D’Addario EXL120 (009) snaren.
Tevens nog een bergje plectrums en aansluitkabels..
Het betreft een echte ‘metal’ gitaar met een lekkere sustain & attack dankzij de INF1 en INF2 humbucker elementen
Zowel de Floyd Rose tremelo als deze Ibanez serie is favouriet bij o.a. Steve Vai en Joe Satriani :dux-blij_thumb-up:
Het ‘neck thru body’ concept is uniek en daarom een beperkte oplage binnen de RG’s

Nieuwprijs 899,- en mag weg voor 450,- of een leuk (in)ruiltje met smartphone / tablet.

Bij beluisteren wel eigen verst. combo meenemen, mijn Marshall’s staan niet thuis ;)
Versturen is helaas geen optie daar ik geen flight-case ter beschikking heb dus afhalen en/of te vertroetelen in Maastricht.

Afbeelding

Oeps, de Benz staat er nog ;D

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

oeeeehhhh nice, laat ik nou net geen geld hebben..... tevens vindt vrouwlief dat ik al genoeg gitaren hebt :(
Succes met de verkoop.:dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Geld is geen issue, als iemand op verantwoorde manier wat aan een ZZW30 kan knutselen (katje leeghalen, ding op lagere pootjes zetten enzoietsverders)
kan zomaar een mooie Ibanez in je handen vallen ;)
Plaats reactie