Ga niet voor alles nieuwe topics aanmaken, dat hou ik dan liever even in dit topic, maar heb vandaag weer een paar advertenties op marktplaats toegevoegd.
O.a. 2x 10" subwoofers in op maat gemaakte kisten voor SW20, GReddy intercooler met 7.7" Spal fan, vier spoorverbreders toegevoegd aan de velgen-deal, etc.
ps; 2x gedemonteerde gen II turboblokken incl. kabelboom en assen komen later ook te koop, maar onderdelen liggen nog verspreid over oude en nieuwe opslagruimte.
Zodra dat op 1 plek ligt, volgt ook daarvoor een MP advertentie.
Ik gooi het even over een andere boeg, strip hem nog wat verder, zodat de prijs lager wordt (wat blijkbaar wenselijk is in deze tijd )
Kortom: Flinke pricedrop voor de body!!
De achterlichten (revision 6) zijn los verkocht en ook de Mr2 motorkap type F355MHMR2 en 98+ spoiler zijn los te koop.
Dus, wie zoekt er nog een strakke basis voor een op te bouwen MR2.
Set achterlichten erop (zwart staat ook prachtig op deze kleur), eventueel een spoiler, motorkap en side-panelen in het zwart en een zwarte voorkap en je hebt een prachtige auto staan.
Diverse delen van het interieur in paarse kleur gespoten krijg je erbij!
En ook de klaplamp-delen zijn paars gespoten, evenals de bodykit die erbij zit.
Dus zoek je een leuk sleutelproject voor in de wintermaanden?
Is je MR2 slecht of rot, dit is je kans!!
Twee maanden lang gereserveerd gehouden, maar geen concrete ophaalafspraak gemaakt dus weer in de verkoop.
De body mag afgehaald worden voor €1000,- of een goed bod in die buurt.
Wie maakt me los?
Wil nu onderhand die garage wel eens opzeggen