1mz-fe
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Van een ander type toyota? Lijkt op die van een Avensis.
De motor loopt! De eerste poging en geen motor management lampje dat weer opkwam!
Op gegeven moment begon ze als een gek te roken, dacht dat ze in de Fik stond, maar dat was gelukkig de glasvezelbescherming om de spruitstukken die aan het uitdampen was.
[youtube]6ITMtL8xVj4[/youtube]
Op gegeven moment begon ze als een gek te roken, dacht dat ze in de Fik stond, maar dat was gelukkig de glasvezelbescherming om de spruitstukken die aan het uitdampen was.
Ik vind het stoer!MMaddict wrote:De motor loopt! De eerste poging en geen motor management lampje dat weer opkwam!
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Goed bezig! Toch knap dat het het allemaal aan de gang gekregen hebt, was een mooie bak onderdelen toen je het kocht
Welke ecu heb je nu gebruikt? Die voor een handgeschakelde bak, of de andere?
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Goed bezig! Toch knap dat je het allemaal nog aan de gang gekregen hebt, was een mooie bak onderdelen toen je het kreeg
Welke ecu heb je nu gebruikt? Die voor een handgeschakelde bak, of de andere?
Ben ook erg blij dat alles in elkaar zit, dat ding gaf me toch een hoop troep zo los in onderdelendecipherer wrote:Goed bezig! Toch knap dat het het allemaal aan de gang gekregen hebt, was een mooie bak onderdelen toen je het kochtWelke ecu heb je nu gebruikt? Die voor een handgeschakelde bak, of de andere?
Die M/T Ecu was non immobilizer maar uit California, dus die heeft minder pk's. Daarom maar de A/T ECU genomen en de Immobilizer ingebouwd maar de ECU naar M/T be-draad.
- mr2PUNTfreak
Was idd. Een schuurtje vol met onderdelen.
- Green Goblin
Netjes, kan niet anders zeggen. Laat je hem bewonderen op Bourtange ?
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
Had filmpjes op YouTube gezien leuk geluidje
Dat roken hebb ik ook gehad dacht ook al Ooojee brand haha
Het stinkt ook
Dat roken hebb ik ook gehad dacht ook al Ooojee brand haha
Het stinkt ook