Hallo,
Ik bied bij deze mijn MR2 ter verkoop aan. Hij is sinds juli 2001 in mijn bezit, en heb er al die jaren flink wat plezier aan beleefd.
Ik woon echter al een paar jaar in hartje rotterdam, en heb sinds een paar maanden een andere (hoofd) auto, waardoor ik minder rijd met de MR2. Hij staat hier netjes in de parkeergarage, anders was hij al een paar jaar geleden weggegaan.
Sinds ik een andere auto heb merk ik dat ik er te weinig mee rijd, waardoor ik recent door de ANWB een nieuwe accu moest laten monteren. Nu heb ik 1x per maand een agenda-item "MR2 rijden" staan, zodat ik de 2 even goed warm kan laten worden, bijladen enz (uurtje of 1,5 - 2 rondrijden). Uit de accutest van de ANWB kwam verder dat de laadstroom prima in order is, dus de dynamo is in goede staat.
Het wordt nu meer een routine dan dat ik er echt lol aan beleef, en dat is gewoon jammer. Ook zijn parkeerplaatsen hier flink aan de prijs (120 euro per maand), waardoor ik recent besloot: tijd om de auto te verkopen.
Het is een MR2 uit 1991 (SW20 2.0 targa).
Ik heb hem in 2001 aangeschaft; het was een duitse importauto.
Ik kocht hem met 127k op de teller, en er staat nu rond de 290k op.
In 2007 is de auto opnieuw gespoten in two-tone: het dak is zwart, de rest is Chrysler Firepower red. Dit is door de schadeafdeling van mijn Toyota dealer uitgevoerd. De auto was op de passagiersdeur na roestvrij. De bodem is opnieuw behandeld, en de passagiersdeur is vervangen. Kostte toen 7000 euro.
In 2007 heb ik Rogue Revision 6 koplampen gemonteerd en witte knipperlichten.
In 2008 heb ik König K-Tune wielen laten monteren (17" voor, 18" achter).
In 2009 heb ik een Skytune lowsound RVS uitlaat laten monteren, en zijn alle schokbrekers vervangen.
In 2010 heb ik een nieuwe (standaard) radiator laten monteren.
In 2011 heb ik een D2 racing big brake kit (330mm 8 pot, in paars) laten monteren.
De auto zit netjes in de lak, geen blaasjes of roest; Hij staat de laatste 3 jaar netjes binnen. Helaas niet aan de druppellader (het is een parkeerrobot).
De auto is sinds 2001 netjes onderhouden door de toyota dealer; Van alle onderhoud en aankopen heb ik gescande facturen.
De "schermen" voor onder de targadakjes zijn aanwezig en in goede staat.
Er zijn wat dingen die werk nodig hebben:
- De remschijven zijn niet recht meer. Trillend stuur bij remmen op snelheid dus. Toyota dealer kan ze niet voor me afdraaien (ze zijn te groot voor hun apparatuur), en ik rijd er te weinig mee om het elders te regelen.
- De schakelbak schakelt nog OK, hij schiet niet uit versnellingen. Wel zit er wat speling op en zijn de synchromesh ringen aan vervanging toe denk ik.
- Elektrische antenne zit al een paar jaar vast, maar gezien het geluid van de motor luisterde ik eigenlijk nooit radio/cd dus niet laten maken.
- Er zit een texalarm op (handleiding/uitschakelcode etc uiteraard aanwezig); Dit alarm is echter de laatste jaren niet meer gekeurd.
De auto is motorisch in goede staat. Hij verbruikt een beetje olie, ik denk zo'n halve liter per 3.000 - 4.000 km. Lastig te zeggen omdat ik er de laatste jaren niet zo veel meer mee rijd.
Mijn vraagprijs is 1250 euro.
Foto's volgen hopelijk morgen en sowieso deze week.
Bas
SW20 uit 1991 te koop
Moderator: Pieten
Aan marcel hoorde ik van sebas81!
Ik had dacht ik als eerste en pb gestuurd naar hem met een bod !
En heb 2 dagen gewacht voor meer info over de mr2:huh:
En kreeg gisteren te horen dat marcel vandaag zou komen, om te kijken en heeft hem gekocht!
Ik had dacht ik als eerste en pb gestuurd naar hem met een bod !
En heb 2 dagen gewacht voor meer info over de mr2:huh:
En kreeg gisteren te horen dat marcel vandaag zou komen, om te kijken en heeft hem gekocht!