cv en elektrische ramen

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

cv en elektrische ramen

Bericht door Green Goblin »

Heeft er al eens iemand elektrische ramen en centrale vergrendeling overgezet op een originele nederlander ? (oftewel, op een aw11 zonder deze dingen ;D )

Specifieke vraag: is deze voorbereid, dus is de kabelboom hetzelfde, of moet ik van de donorauto ook nog een stuk kabelboom afhalen ?

En verder, hoe krijg ik dit in godsnaam ooit nog weer in elkaar ? ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Green Goblin schreef:Heeft er al eens iemand elektrische ramen en centrale vergrendeling overgezet op een originele nederlander ? (oftewel, op een aw11 zonder deze dingen ;D )

Specifieke vraag: is deze voorbereid, dus is de kabelboom hetzelfde, of moet ik van de donorauto ook nog een stuk kabelboom afhalen ?

En verder, hoe krijg ik dit in godsnaam ooit nog weer in elkaar ? ;D
Gewoon in omgekeerde volgorde terugzetten, dan moet het goed komen. In ieder geval succes!
Afbeelding
X-treme mr2

Bericht door X-treme mr2 »

volgens mij moet je alles van de donordeur overzetten (het electrische) de kabelboom loopt tot in de carrosserie bij de zekeringkast (geld voor links dan:P / rechts op de zelfde plaats...) als het goed is zit daar een stekkeraansluiting...
ik weet niet of dit al voorbereid is...
moet je even het afdekkapje erafhalen en kijken of je vrije stekkerplaatsen vind...

succes
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Even een oud topic naar boven halen , heeft iemand er nu wel ervaring mee of het een stukje kabel boom over zetten is of het geheel wat achter de dashboard zit. want ik heb al wel gezien dat dit niet een kwestie is van relais en een module overzetten is zoals bij een Celica uit 1990

Beide aw11jes zijn uit 86,
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Plaats reactie