Wie kent mij en heeft negatieve of positieve ervaringen met mij.
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Je hebt nogal een vertekend beeld van jezelf, de goedheid zelve. Als ik je posts bekijk op het forum, vanaf het moment dat ik je weer toegelaten heb, gedraag je je gewoon een beetje als een lul. Misschien dat het daar aan ligt.
- Green Goblin
Nee hoor, in je posts voert negativiteit de boventoon, niet alleen in dat ene topic. Zie bijvoorbeeld ook hier weer je woordkeus: "neerplempt".
en ook niet op meetings zoals o.a Duderstadt
maar denk dat je gewoon iets anders moet reageren op sommige dingen
of helemaal niet
en dat geld natuurlijk niet alleen voor jou maar voor iedereen hier op het forum
dit alles op persoonlijke titel natuurlijk
Ha Renow,
Dat je een topic over jezelf start op een autoforum geeft wel aan dat je licht egocentrisch denkt. Misschien zou het schelen als je wat meer op de achtergrond zou treden; je bent geen moderater. Ik heb persoonlijk geen problemen met je aanwezigheid op het forum, maar het forum gaat over de MR2.
Dat je een topic over jezelf start op een autoforum geeft wel aan dat je licht egocentrisch denkt. Misschien zou het schelen als je wat meer op de achtergrond zou treden; je bent geen moderater. Ik heb persoonlijk geen problemen met je aanwezigheid op het forum, maar het forum gaat over de MR2.
- Green Goblin
Een heel topic over jezelf, en dat dan niet egocentrisch vinden.
- Green Goblin
Graag gedaan.
Tja, ik ben wel eens ergere voorbeelden tegengekomen op fora. Een ban lijkt me niet echt nodig, maar het helpt denk ik wel als je je commentaar positiever formuleert, ook als je het niet eens bent met een stelling. Dat je direct bent, wil niet zeggen dat je commentaar een negatieve klank moet hebben. Ben zelf ook vrij direct, maar probeer commentaar wel constructief te houden.
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
Beste Renow,
Je zal in de jaren dat je afwezig was op dit forum wellicht een beter beeld van de wereld gekregen hebben. Daarnaast zul je waarschijnlijk een stuk volwassener zijn geworden en daarbij het juiste gedrag zijn gaan tonen.
Toen was je in ieder geval een lul en eigenlijk ook best zielig.
Nu heb ik er geen idee van en maak ik mij in ieder geval niet druk om jou aanwezigheid op dit forum.
Veel leesplezier!
Je zal in de jaren dat je afwezig was op dit forum wellicht een beter beeld van de wereld gekregen hebben. Daarnaast zul je waarschijnlijk een stuk volwassener zijn geworden en daarbij het juiste gedrag zijn gaan tonen.
Toen was je in ieder geval een lul en eigenlijk ook best zielig.
Nu heb ik er geen idee van en maak ik mij in ieder geval niet druk om jou aanwezigheid op dit forum.
Veel leesplezier!
Geen problemen of speciale toevoegingen. Go with the flow.
- Rutger Engelberts
- Knop gevonden hoor !
Heel best jong die renow:)
Ik heb laatst zijn stoelen overgenomen, en ten 1e kreeg ik ze goedkoper dan ik gedacht had, en ik kreeg er nog andere dingen bij:)
Dat vond ik erg tof!
Grtz rutger
Ik heb laatst zijn stoelen overgenomen, en ten 1e kreeg ik ze goedkoper dan ik gedacht had, en ik kreeg er nog andere dingen bij:)
Dat vond ik erg tof!
Grtz rutger
Reno is hartstikke okee!
Wel vaker spullen overgenomen, en anders tijd voor n praatje heeft hij ook altijd!
Avondje Echt, of dat filmpje wat je toen met me hebt geschoten! Thuis was het ook altijd even gastvrij, dus nee Reno, je hebt geen slechte opvoeding gehad;D
Nee louter positief ben ik over deze jongen!
Wel vaker spullen overgenomen, en anders tijd voor n praatje heeft hij ook altijd!
Avondje Echt, of dat filmpje wat je toen met me hebt geschoten! Thuis was het ook altijd even gastvrij, dus nee Reno, je hebt geen slechte opvoeding gehad;D
Nee louter positief ben ik over deze jongen!
- frankie-turbo
ga je ook in spanje wonen
maar bedankt allemaal.. ik weet nu weer waarom ik vrijwel niets meer met de forum deed..
maar bedankt allemaal.. ik weet nu weer waarom ik vrijwel niets meer met de forum deed..
Nou, nou?