3SGTE G-ZONE JDM tuning ECU

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Te koop aangeboden:
G-ZONE ECU voor de SW20.

Staat onderdeel/product:
Gebruikt, buitenkant een beetje geoxideerd maar van binnen nog goed. (enkel de onderkant losgamaakt om te inspecteren, bovenkant is nog verzegeld)

Prijs en prijsvoorwaarde:
€320,- incl verzenden.

Extra Info:
Zoals bij de meeste ECU's met een dochterboard van Techtom erin hebben deze een verhoogde toerenbegrenzer, geen snelheidsbegrenzer meer en afhankelijk van de tuning een verhoogde boost-cut en verbeterde ontsteking- en fuel maps. De exacte specs van deze ECU zijn helaas niet bekend maar testen mag wat mij betreft.

Foto's:
Image

Image

Image

Contact info:
PB of een email naar het adres bovenaan deze link: http://rarecorollaparts.blogspot.nl/

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Verzenden is inclusief binnen NL maar ophalen mag natuurlijk ook gewoon.
Sybren MR2
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Werkt alleen op een gen1/2 3SGTE

omdat hij alleen icm met luchtmassameter en 440cc injectoren werkt.

Link voor exacte specs. http://www.turbocelica.com/AutoKB/G-forceFAQ.htm
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Hmmm Ik denk dat meneer GForce voor meerdere ECU's een extra bordje kan programeren eerlijk gezegd.
Als het voor een gen 1/2 zou zijn dan zou het Toyota ECU nummer ook die van een gen 1/2 moeten zijn.
Zo is het iig wel het geval bij de 4A-G(Z)E, 2E-E en de 4E-F(T)E.

Maar wil je het zeker weten dan is de geinterreseerde altijd welkom om het te testen,
Sybren MR2
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Hmm ja weard idd! Sorry voor de verwarring dan. Dan zou juist andersom zijn idd. Alleen voor gen3 aangezien het ecu nummer.

Maargoed mooi dat de geintresseerde koper hen eerst kan testen idd:dux-blij_thumb-up:

Succes met de verkoop:mexico-smile:
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Haha, geen probleem hoor! Inmiddels behalve op mijn blog ook op MP en MR2OC.
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Nog maar eens een schopje, redelijke biedingen worden ook overwogen.
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
maar deze is alleen geschikt voor gen3, dus vanaf 94? Ik heb een '92 JDM turbo, daar is hij niet voor geschikt?
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Als jou motor op een stock gen. 3 ECU kan lopen dan zou deze ook kunnen. Wat ECU technisch het verschil tussen de verschillende generaties zijn durf ik dan weer niet te zeggen. Is men bijvoorbeeld halverwege van distributie naar coil on plug overgegaan zal het bijvoorbeels niet gaan werken, ten misnte niet zonder al te veel aanpassingen.
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Verkocht!
Post Reply