Ik bied mijn AW11 uit 1986 met motorschade te koop aan.
Het is een Amerikaanse uitvoering in de kleur two-tone. Opties; automaat (zeer zeldzaam in Nederland), el. ramen en spiegels, 3e remlicht, 17-inch velgen, airco (weet niet of tie het nog doet), leren bekleding (niet in goede staat), site-skirts, en last but not least; een radio met casettespeler! (ook zeer zeldzaam in Nederland).
Ik heb de auto 17 jaar in bezit gehad, waarvan 5 jaar in een overdekte stalling. Vorig jaar eruit gehaald om te kijken of tie nog gekeurd kon worden. Na vele maanden en een paar duizend euro zou hij afgemeld worden. Toen begon de motor te roken; einde verhaal....
Er zitten een paar roestplekken op, oa als je de koffer open doet, bovenaan rechts en rechtsvoor tegen de wielkast aan. Iemand met de juiste handjes (en wat geld) zou er nog een uniek autootje van kunnen maken, maar ook voor de (steeds zeldzaam wordende) onderdelen is hij wel wat waard.
Als er iemand interesse heeft (of iemand kent met interesse) hoor ik het graag!
Cor Barendse, Naaldwijk
ps. als iemand mijn kan vertellen hoe ik foto's kan uploaden hoor ik het graag..
verkoop AW11
Moderator: Pieten
Met http://nl.tinypic.com kan je foto's uploaden.
Lezers zullen ook benieuwd zijn naar je vraagprijs.
Lezers zullen ook benieuwd zijn naar je vraagprijs.
Bij deze welkom. Alleen jammer dat je aanmeld om je aw11 te verkopen. Suc6 met de verkoop denk alleen niet dat je hem hier kwijt raakt. Iedereen is hier voor zien van een mr2. En de meeste weten wat het kost om een aw11 top te maken. Ik zeker heb hem na 10 jaar weg gedaan met pijn in mijn hart. Maar rij nu spyder waar ik mee verder gaat.
Hoi Eduard, de auto kan niet zelf rijden. Mijn prijs staat hieronder ergens vermeld; € 1.000 - € 1.200. Ik heb een bod van € 1.000 van iemand uit een plaatsje onder Maastricht. Ik heb dat in principe ge-accepteerd, maar deze meneer is nog niet wezen kijken en heeft nog niets aanbetaald. Tot die tijd blijf ik op het forum....;-)
Als ik zo een beetje rondkijk op de site,moet ik misschien maar eens aan een MR2 van de nieuwere generatie gaan denken.....
Als ik zo een beetje rondkijk op de site,moet ik misschien maar eens aan een MR2 van de nieuwere generatie gaan denken.....
Lol
thx
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Dat afgezaagde dak is toch wel een voordeel hoor...Ewoud wrote:Mindere looks en een afgezaagd dak, dat noemt men niet sterk verbeterd hoor...
Mindere looks vinden meestal vastgeroeste 80-er jaren liefhebbers dus smaak behoeft geen discussie 
Tevens kan je een afgezaagd dak fijn thuis laten, er is immers nog een canvas tentje voor nood aan boord... hoe doe je dat met een AW11?
Tevens kan je een afgezaagd dak fijn thuis laten, er is immers nog een canvas tentje voor nood aan boord... hoe doe je dat met een AW11?
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Sunroof.
Ik ben ook een AW11 liefhebber, maar ik zou/zal op den duur ook wel een keer overgaan op een ZZW30, met een simpele reden: geen roest meer (of iig veel minder)
En gezien je grofweg evenveel vermogen hebt op een nog iets lichtere basis, is het geen straf
Maar ik denk niet dat een ZZW30 ooit zo rauw en bruut zal reageren op het gaspedaal als m'n huidige AW11, het zal allemaal wat geciviliseerder zijn.
En gezien je grofweg evenveel vermogen hebt op een nog iets lichtere basis, is het geen straf
Maar ik denk niet dat een ZZW30 ooit zo rauw en bruut zal reageren op het gaspedaal als m'n huidige AW11, het zal allemaal wat geciviliseerder zijn.