koplamp blijft omlaag

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

maartenkersten
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
Heeft iemand er toevallig ervaring mee als (bij mij) de rechter koplamp omlaag blijft (maar de lamp brandt nog wel)?
Ik kan de lamp wel zelf omhoog bewegen maar blijft niet omhoog staan de linker lamp kan ik niet bewegen die zit nog vast.

Kan dat aan de verbinding tussen het motortje en de lamp zijn, of aan de aansturing liggen en zo ja welke waardes zal ik dan moeten meten als ik de lamp aanstuur, of is dan meteen het motortje kapot?
bond
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Er bevindt zich ergens een klien printplaatje wat je lichten stuurd. Bij mijn aw11 zat hij onder het dasbord/stuur.
bond
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Hier een link
showthread.php?t=13378

Hier zie je het kastje.( De rest van het verhaal is bij jou niet van toe passing)En daar moet je misschien even in kijken. Bij mijn toen was het geval dat ze niet om hoog gingen, maar met de schakelaar wel naar beneden gingen. Bleek dat er 1 soldeer baantje was gebroken.
maartenkersten
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
Ik heb het net opgelost de hefboom van het motortje die de lamp omhoog duwt was losgekomen/losgetrild dus die heb ik er weer opgedrukt en nu werkt het weer prima. Bedankt voor de reacties
Post Reply