Krijg van mijn spuiter de vraag hoe het zit met de stekker van m'n 94+ achterlichten.
moet zeker oud stekker van lampen afknippen en op de nieuwe monteren? iemand schema hiervoor?
94+ achterlichten
Moderator: Pieten
-
mr2eddy
De oude kabelboom past toch ook in de +94' uitvoering ,je moet dan alleen de kabels van de achteruitrijlichten verlengen
Grtz Eddy
Grtz Eddy
-
Etter
nou ja dat zoekt hij dat maar uit ....als zelfs knuckles het kan 
en anders doet ik het wel
en anders doet ik het wel
-
The Honda Kit
Knuckles wrote:houten dieren puzzels
laat ik nog zo'n ding hebben ...
kun je vast oefenen ...of je spuiter
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Je kunt idd gewoon je oude kabelboom laten zitten hoor! Gewoon die van de achteruit-rijd-lichten verlengen!!
Etter wrote:Krijg van mijn spuiter de vraag hoe het zit met de stekker van m'n 94+ achterlichten.
moet zeker oud stekker van lampen afknippen en op de nieuwe monteren? iemand schema hiervoor?
Bij ombouw naar 94+ achterlichten heb je het probleem dat de stekkers van de kabelboom en de lampen identiek zijn (dus mannetje/mannetje of vrouwtje/vrouwtje)
Wij hebben een paar stekkers op de kop getikt.
De pootjes zijn eruit te halen, zodat je de bedrading van de lampen hier aan kunt solderen en ze dan op de juiste plaats weer in de stekker kunt prikken.
Voor het achteruitrijlicht hebben we een aftakking met stekker gemaakt vanaf de kabelboom.
Bij mij kan nu dus ala origineel de boel simpelweg "omgeklikt" worden van voor 94 naar 94+ achterlichten en ook weer andersom.
Door goed solderen en aftapen ook geen kans op storingen.
-
mr2eddy
Ik begrijp niet als de oude kabelboom ook past dat je al die moeite doet om de nieuwe aantepassen .
Het is idd even priegelen, maar ook ik heb de pre-94'er lampjes met hun voetjes gewoon in de 94'er units gedraaid gekregen (behalve de achteruitrijlichten uiteraard)
- Mr2-wouter
idd, wat een werk als het ook gewoon zo past 
- Mr2-wouter
jep dat heb ik ook, maar das de vraag niet