Wie gaat er naar Bourtange over Lemmer (de A6 dus) en is in voor een treintje op vrijdag? Vertrektijd in overleg maar iig na 13.00.
Daarnaast: Is er iemand in de te vormen trein die nog een stoeltje vrij heeft? Ik heb nl 2 (mini)passagiers en maar 1 bijrijdersstoel. Tot Lemmer kunnen ze wel naast elkaar zitten maar tot Bourtange is iets te veel van het goede. Wie helpt ons om met de MR2 te komen? Zou toch sneu zijn als ik met een elektrische toyota naar een MR2-meeting moest :-)
Treintje Bourtange via Lemmer
Moderator: Pieten
Zou top zijn Bart! De mini's zijn 6 en 7 (bijna 8 vindt ze zelf), je hoeft onderweg dus geen luiers te verschonen ;-)
Afslag Lemmer nemen, onderaan links, onder de weg door en dan rechts. Parkeerplaats bij dat ding met die M, ligt meteen aan de snelweg. Hoe laat was je van plan te vertrekken? Lijkt mij dat we niet voor 15.00 uit Lemmer weg hoeven (later mag ook), aangezien we pas na 16.00 welkom zijn.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Telefoonnummers uitwisselen en een half uur vantevoren even bellen...
Half 3 is wat mij betreft ook prima. Ik PM je mijn nummer wel ff.
Toch handig trouwens, die panzerrap van MC Piccolo. Nynke en Rens weten al wie je bent, Bart :-)
Toch handig trouwens, die panzerrap van MC Piccolo. Nynke en Rens weten al wie je bent, Bart :-)
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik ben wat bevooroordeeld, maar de tekst was natuurlijk ook errug goed..... 
Prima Jaap, al denk ik dat hier weinig meer gepost gaat worden. 14.30 Lemmer it is, laat maar ff weten of we op je moeten wachten of niet (zal je mijn nummer ff pm-en).