M'n nieuwe kontje
Moderator: Pieten
-
BlackMR2
ziet er erg netjes uit
en idd, het middenpaneel in de kleur van de auto laten spuiten
zal em ook goed staan
en idd, het middenpaneel in de kleur van de auto laten spuiten
zal em ook goed staan
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Christopher wrote:Mja, dat is Dorifto... Hij zet z'n auto ook 3x te koop en houdt hem dan alsnog
Ziet er goed uit, die achterlichten. Hopelijk komen die van mij deze maand ook eens binnen, heb ze eind november al besteld
Jesus! waar heb je die besteld dan?
- Dorifto Deuce
The Honda Kit wrote:weet je dat zeker ?
toen ik ze te koop aanbood , kocht je ze van me , en 10 minuten later hoefde je ze niet meer
Eigenlijk komt dat omdat de jouwe USDM zijn en ik JDM wil..
-
The Honda Kit
Volgens mij waren mijne ToyoshopDM 
maare ... wat zou jij dan moeten met echte JDM lampen in een super standaard europeese mr2 ... niet eens turbo joh !
maare ... wat zou jij dan moeten met echte JDM lampen in een super standaard europeese mr2 ... niet eens turbo joh !
- stampertje
nice 
-
xplorer
Tja ieder z'n eigen smaak hè..heb de mijne ook zwart
tilma800 wrote:In de kleur zwart wat ie nu is jaBreekt mooi zo, anders wordt het wel heel turkwazig
;D
- Christopher
CAR Nijkerkerveen.. maar ik vind het niet erg, krijg gloednieuwe lampen uit de fabriek, in kleur gespoten (voor mij is dat gewoon zwart) en dat voor minder dan 300 euro. Eigenlijk kostten ze 385, maar ik kreeg ze voor 100 minder, omdat ze tegen mij een foute prijs hadden gegeven, maar ze matsten meMr2-wouter wrote:Jesus! waar heb je die besteld dan?
- Mr2-wouter
The Honda Kit wrote:wat zou jij dan moeten met echte JDM lampen in een super standaard europeese mr2 ... niet eens turbo joh !
- Dorifto Deuce
The Honda Kit wrote:Volgens mij waren mijne ToyoshopDM
Shht.. Nog niet..
Maar ik las dat bij de JDM achterlichten ze lampen volledig lichten en dat bij de USDM lampen een "maantje" mist.. Dus.. USDM sucks.