Goedemiddag,
Ik wil mijn ZZW30 verkopen (totaal geen haast), maar na 3 jaar vind ik het wel weer leuk om een andere auto te rijden.
Ik vind het alleen erg lastig om een vraagprijs te bepalen.
Ik heb:
- zzw30 uit okt 2003 (geen facelift model)
- Nederlandse auto / links stuur
- +- 90.000 km op teller
- Geel (raamstijl/spiegels zwart)
- Hardtop (zwart)
- Airco
- Sportuitlaat (originele uitlaat heb ik nog)
- zwarte velgen 17 inch met continental banden (+1 originele set velgen met zomerbanden en 1 originele set velgen met vier seizoens banden)
- zwarte spoiler
- zwarte lederen bekleding
- dealer onderhouden (grote/ kleine beurt - APK), geen rare dingen.. laatst alleen een lambdasonde vervangen.
Ik heb mijn auto standaard gekocht en bijna 40.000 km erbij gezet (gebruik auto dagelijks) dus vandaag geen idee wat ik moet vragen. Hebben jullie een indicatie of waar ik rekening mee moet houden?
Dank je wel!!
Groetjes,
Daph
ZWW30 - vraagprijs bepalen
Moderator: Pieten
Rij langs de dealer en vraag wat je daar als inruil krijgt. Dat geeft een mooie indicatie. 
Gewoon eens kijken op de verkoop sites. Dan heb je een indicatie wat je ervoor zou kunnen krijgen of vragen.
Voordeel nu is dat de zomer eraan komt.
Dealers, auto handelaren geven meestal geen ruk terug...althans dat is mijn ervaring::)
Voordeel nu is dat de zomer eraan komt.
Dealers, auto handelaren geven meestal geen ruk terug...althans dat is mijn ervaring::)
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Een AW11 in top staat is zeldzaam...zw30 moet eerst nog door een dip heen net als aw11 en sw20 gingen ivm import...ik denk dat alleen een aw11 in de toekomst wat geld oplevert de rest niet...denk ik.