De 13e editie van het Duderstadt-treffen.
- vrijdags gaan we op eigen gelegenheid, of in een treintje (leuker !) naar ons supergastvrije hotel (http://www.zurerholung.de) in Brochthausen.
- Zaterdags zorgen we ervoor dat onze auto's in showroomconditie zijn 9de mijne komt dan waarschijnlijk uit een nogal stoffige showroom.. ), want we stellen ze ten toon in het historische centrum van Duderstadt, en afhankelijk van de serveerster, eten een ijsje bij de "Home of The Wild Bunch".
- Zaterdagmiddag doen we een toertje en 's avonds heb je de keus uit de avondrit, de nachtrit of de bar/het terras.
- En zondag moeten we dan helaas weer vertrekken.
De kosten zijn (nog onder voorbehoud) 87,- euro pp incl 2x ontbijt en 2x avondeten. En natuurlijk nog je eigen uitgaven aan benzine, bratwursten en ijs.
Duderstadt 2015
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
2. Krijger & Mirjamjaapio wrote:1: Jaap & Yvonne en Bertju
- Green Goblin
Maar waarmee...dat is elk jaar weer een verrassing...
Heb je al een chauffeur geregeld voor de tankwagen die achter je aan rijdt?
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
Ik wil solliciteren op die functie
- De achterbank
- Ik lul al aardig mee !
Onder voorbehoud zijn wij er ook bij na een zeer geslaagde paaseditie! Even zien of we voor die tijd de koppeling, de gehele voorwielophanging en alle bushings van de achterwielophanging van de gtfour kunnen vervangen.....
Je kunt ook gewoon een bus kopen en dan hoef je dat niet te doen!jeroen loos wrote:Onder voorbehoud zijn wij er ook bij na een zeer geslaagde paaseditie! Even zien of we voor die tijd de koppeling, de gehele voorwielophanging en alle bushings van de achterwielophanging van de gtfour kunnen vervangen.....
Wij ook. Nog even overleggen of het hele team meekomt.
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
Misschien........ hangt even in de twijfel...
- De achterbank
- Ik lul al aardig mee !
krijger wrote:Je kunt ook gewoon een bus kopen en dan hoef je dat niet te doen!
bouw de achterbank ff uit 
jeroen loos wrote:Onder voorbehoud zijn wij er ook bij na een zeer geslaagde paaseditie! Even zien of we voor die tijd de koppeling, de gehele voorwielophanging en alle bushings van de achterwielophanging van de gtfour kunnen vervangen.....
- De achterbank
- Ik lul al aardig mee !
erikmr wrote:bouw de achterbank ff uit
Zat er eigenlijk aan te denken om hem vol te gooien met reserve onderdelen voor Hugo en Ilona
- Green Goblin
Hugo kan natuurlijk ook zo veel mogelijk onderdelen preventief vervangen