Deze is van oktober 1986 en heeft slechts 52'000 km gereden!
Eerste eigenaar (die dit jaar 80! hoopt te worden)
Ben naar de auto gaan kijken (in Rijen, Brabant) en was onder de indruk. Kon eigenlijk nergens roest ontdekken, totdat ik linksachter de kofferbakbekleding oplichtte, helemaal links onderin vond ik roest, het 'bakje' wat direct achter de wielkast zit was aangetast. Daar had ooit water in gestaan, een bekend euvel. Helaas niets aan gedaan, dus dat moet met nieuw plaatwerk worden gerepareerd. Verder was de achterdemper een heel eind op weg. De beruchte plekken achter de zwarte driehoeken leken volledig hard en de auto had een protech behandeling ooit gehad en van onderen goed getectyleerd.
Het motortje liep als een zonnetje en verder zoals gezegd geen roest aangetroffen.
De hele 30 jaar historie van onderhoud zit bij de auto.
Deze auto werd aangeboden voor 8'000 euro, omdat die zo uniek is. De punten die ik aantrof waren niet bekend bij de eigenaar (en ik geloof hem volledig); daarom was de uiterste prijs die ik ervoor moest betalen na het aangeven van de gebreken 6'000 euro; een hele redelijke prijs vind ik voor een AW11 in deze staat, van 1e eigenaar en met zo'n lage km stand.
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, omdat ik echt de perfecte auto zoek en niet 1 waar ik wat moet (laten) doen aan het plaatwerk; maar het is echt een unieke auto voor een liefhebber.
Mocht er iemand van dit forum geinteresseerd zijn, dan kan die op deze post reageren of mij een pb sturen. Ik zal dan alle foto's doorsturen en jullie eventueel in contact brengen voor een afspraak etc.
Hoop dat er een liefhebber geinteresseerd is, de eigenaar ziet zijn 'kindje' graag in goede handen over gaan.