8 en 9 mei: The Car Sleepover Holiday meet 2015

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

bitchbak
Ik lul al aardig mee !
Hallo mensen,

Hierbij een vraag aan jullie als autoliefhebbers van de mr2 club. Op 8 & 9 mei organiseren wij een grote automeeting op het Midland circuit in Lelystad.

Hieraan hebben wij een goed doel verbonden. We hebben gekozen voor een kleinschalig en minder bekend instituut. Namelijk de zorgboerderij Flevo-Zon te Lelystad. Dit omdat kinderen die daar op dagbesteding komen, ook wel eens een leuk uitje verdienen.

De kinderen met begeleiders worden door ons opgehaald naar het circuit. Nu zou het zo leuk zijn om deze kinderen een nog leukere dag te bezorgen om met hen in een stoere auto een rondje over het circuit te gaan rijden.

Vandaar deze vraag aan jullie. Zijn er mensen uit jullie vereniging die daar aan mee willen/kunnen werken. In jullie vereniging zijn er mensen met bijzondere, stoere auto's. Auto's waarvan menigeen het hoofd omdraait als deze langs rijden.

Wat is de bedoeling; de kinderen zijn rond 12 uur op het circuit aangekomen. Hier gaan ze onder begeleiding activiteiten doen. Met als hoogtepunt het rondje op het circuit. Om 15.00 uur worden de kinderen weer terug gebracht naar de zorgboerderij.

Ons evenement is op 8 & 9 mei, het in het zonnetje zetten van deze kinderen is op zaterdag 9 mei, van 12.00 uur tot 15.00 uur.

Graag zouden wij vernemen of er mensen in jullie club zijn die mee willen/kunnen werken aan een onvergetelijke dag voor deze kinderen.

Op onze fb The Car Sleepover Holiday meet 2015 kan er verdere info worden gevonden. Tevens kan daar via een pb een reactie worden achtergelaten betreffende onze vraag.

Met vriendelijke groet,

Team Obsession
krijger
Leuk initiatief. Ik zal eens kijken of ik de zaterdag vrij kan krijgen.
wiro
Knop gevonden hoor !
Zal super zijn als er mensen kunnen stuur dan even een mailtje naar.:)
wi.ro@hotmail.com
bitchbak
Ik lul al aardig mee !
Hey krijger dat zou super zijn om met de bus te kunnen komen. Wij zijn er ook.
krijger
Onder voorbehoud meld ik mij aan. ;)
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Klinkt erg leuk!
Voordeel van een achterbank is natuurlijk dat er meer dan 2 personen in kunnen.....
bitchbak
Ik lul al aardig mee !
Ok stand van aanwezige zijn:

1. Greenmachine
2. Bitchbak ( als er een nieuwe motor in zit tegen die tijd)
3. Jeroen en sandra
4. Krijger
5.
6.
7.

Er komen op dit moment 9 gehandicapte kinderen.
robke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
De Race Civic doet ook mee 8)
Post Reply