Rijdt hij weer?:)
Zondag mee?
Mijn eerste mr2, rijdt die van jou nog?
Moderator: Pieten
Marco, het is een echte toyota, is nog nooit gestopt en rijdt dus nog steeds.
En nog steeds met het vertrouwde 3SG-E blokje, project ligt klaar voor revisie en inbouw maar ben eerst nog met een klein verbouwinkje in huis bezig, soort van.....
Ook is de werkplaats niet volledig klaar maar het gaat allemaal de goede richting op inclusief 2 kolom's brug.
Dit weekend is al volgepland, ik ben wel stiekem aan het proberen om loederdag vrij te houden. Kopje soep en een dijkenritje is nooit weg.
En nog steeds met het vertrouwde 3SG-E blokje, project ligt klaar voor revisie en inbouw maar ben eerst nog met een klein verbouwinkje in huis bezig, soort van.....
Ook is de werkplaats niet volledig klaar maar het gaat allemaal de goede richting op inclusief 2 kolom's brug.
Dit weekend is al volgepland, ik ben wel stiekem aan het proberen om loederdag vrij te houden. Kopje soep en een dijkenritje is nooit weg.
Het weekend is al voorbij.
Project is nog altijd in aantocht. Kijken wie er het eerst ermee kan rijden (hier staat er eentje sinds oktober 2013 stil/geschorst).
Project is nog altijd in aantocht. Kijken wie er het eerst ermee kan rijden (hier staat er eentje sinds oktober 2013 stil/geschorst).
Mocht je hem toch kwijt willen,wat ik me bijna niet kan voorstellen.RizkySly wrote:De steel mist grey staat gewoon voor mn voordeur te Zoetermeer. Ik hoop er nog jaren in te gaan rijden. Onderhoud kost wel wat, maar heb elke dag een glimlach als ik op het werk aan kom.
Neem dan alsjeblieft contact met me op.
Groet Ron Schriekenberg
Haha, nee sorry, die gaat voorlopig nog niet weg. Maar ik hou het in gedachten.
Ha, dat is altijd mooi!
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Schriek weer zijn MR2 terug...dan kun je nog mooi mee met de Gelderlandrit in April daar ben je vroeger ook bij geweest in 2000 of 2001 dacht ik. Toen was het de enige 94 steel mist gray in de MR2 club dacht ik. 
Die is al heel wat jaren uit Veenendaal verdwenen (en de toenmalige eigenaar ook).