23 kamers beschikbaar
bij overbezetting wordt er naar dicht bijzijnde mogelijkheden overgeboekt
(o.a
De bekende boerderij 3 km verderop om te overnachten )
Moderator: Pieten
PaK&MaK wrote:Even aanvullen dan!
Pak&Mak (Frans en Gerdie) 2 personen
Barra en Kimr2tje (Raymond, Kim, Maarten en Carissa) 4 personen.
Totaal 3 kamers.
jeroen loos wrote:Jeroen en Sandra Achterbank definitief (+2 nachtjes extra achteraf graag)
Gert-Jan wrote:Ben nog nieuw hier maar wil zeker wel mee gaan, schrijf mij maar in. (als ik maar niet in een tentje hoef te slapen op de boerderij) Weet niet of er meer animo is uit de regio tussen Den Bosch en Eindhoven maar anders leek het me wel iets om er een treintje te maken.Gr. Gert-Jan.
Zelfs met een standaard sw20 redt je het gemakkelijk en met de bus heb je al dat vermogen echt niet nodig, al is het wel leuk.Green Goblin wrote:Vermogen heb je niet nodig. Altijd prima te doen geweest met een standaard AW11 en ZZW30.
"parkeren op de markt in Duderstadt en vervolgens met een zonnebril op tegen de hoofdpijn cappucinootjes drinken en een ijsje nuttigen."krijger wrote:Je vergeet 1 ding! Ijsje eten op het plein. Nu voor de negende keer.
Ik had er overheen gelezen.Bart.O wrote:"parkeren op de markt in Duderstadt en vervolgens met een zonnebril op tegen de hoofdpijn cappucinootjes drinken en een ijsje nuttigen."
Dat is vermeld hoor