Is het niet zo dat de motorkap zelf van kunststof (fiberglass) is en de "regenvanger" van staal? Waardoor het lijkt alsof het staal is, maar in de werkelijkheid gewoon kunststof?
Ik heb een usdm turbo, en ik kan je zeggen dat de kap staal is.
Misschien dat je ergens een oem kap van kunstof kan laten maken, maar das niet standaard.
Wie geeft me het finale antwoord, kan iemand een magneet tegen zijn turbo motorkap houden, dan weten we het zeker. (Natuurlijk op het gedeelte waar niet de Rain Tray zit)
Bij mij: bovenkant is van kunstof, hitteschild/raintray is van staal. Combinatie dus.
Die van mij is van een Japanese Turbo, zitten nog originele japanese stickers op.
There are many subtle visual differences between the normally aspirated and turbocharged models: including the "turbo" emblem (US) on the rear trunk, 'TWIN CAM 16 TURBO' decal above the side intake (Japanese market), a fiberglass engine lid with raised vents, fog lights (though most Japanese and European NA models came with fog lights), and an added interior center storage compartment located between the two seats. All SW20 MR2s came with a staggered wheel setup, with wider wheels and tires in the rear than in the front.
Hoezo, zoek je er één?
Ik heb er eventueel één te koop in onbeschadigde staat, kleur donkergroen metallic.., heb ook nog een Rev3 achterklep met de originele lage vleugelspoiler in deze kleur..