Turbo

Verkoop van onderdelen van de EIGEN ZZW30 (3e generatie MR2). Alleen ZZW30 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Hoogenboom
Knop gevonden hoor !
Goedendag

Ik zal me even voorstellen, ik ben Ron Hoogenboom en op zoek naar een MR2.
Nu ben ik vanmiddag wezen kijken naar eentje met een turbo. Naa een blokje rijden kwam ik er achter dat de turbo het niet doet, het merk is volgens mij power en dat kan eigenlijk ook niks wezen maar nu mijn vraag, is een nieuwe turbo duur en wat raden jullie aan.
Ik kan natuurlijk ook de turbo verwijderen de uitlaat aanpassen en zo rijden maar dat is minder leuk.
Verneem graag jullie reactie.

gr Ron
krijger
Welkom

Aangezien een turbo niet standaard op een zzw30 ligt zal alles wel op maat zijn gemaakt. Dus kunnen meerdere type turbo's gemonteerd kunnen worden (van allerlei prijsklasses). Je kan het dus zo gek maken als je wilt.
erikmr
Type MR2: AW11
8) welkom hier
Hoogenboom
Knop gevonden hoor !
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
maar als de turbo het niet 'doet' zou ik toch al op zoek gaan naar de volgende? Bedoel bij n kit van 5000 dollar zou t toch wel iets moeten doen?
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Die kit is dus alleen voor montage van de turbo zonder ook maar iets van extra koeling, fuel management etc....
Ik zou em lekker laten staan tenzij die heeeeeel goedkoop is.
Zeker niet zomaar een andere turbo monteren!!!
Hoogenboom
Knop gevonden hoor !
Ik heb hem een heel laag bod gedaan want je weet nooit wat je tegen komt, als hij daar niet accoord mee gaat laat ik m staan. jammer het is wel een mooi wagentje.
Bedankt voor de info

gr Ron
mr dude
Ik lul al aardig mee !
Olie verbruik gechecked ?
Post Reply