:'(Wat een verlies.....
Gezien wat je er zeker in het begin aan heb laten doen en zelf gedaan hebt, is het verzekeringsgeld maar een (te) kleine pleister op de wonde.
MR Spider is niet meer.
Moderator: Pieten
NEE! Niet deze! Wat vreselijk.... Sterkte Pieter en Peggy!
Dit kan/mag toch gewoon niet waar zijn. Maar helaas liegen de foto's er niet om.
Toen we het hoorden en zagen waren we echt geschrokken, stil. Dit is echt zo vreselijk, vooral bij deze!
Pieter en Peggy, heel veel sterkte met het verlies van jullie 'kindje', jullie 'way of life'.
Hopelijk vinden jullie snel weer iets moois ervoor terug.
Toen we het hoorden en zagen waren we echt geschrokken, stil. Dit is echt zo vreselijk, vooral bij deze!
Pieter en Peggy, heel veel sterkte met het verlies van jullie 'kindje', jullie 'way of life'.
Hopelijk vinden jullie snel weer iets moois ervoor terug.
Wow, echt jammer dat zo'n prachtige en unieke MR2 afbrandt
Waarom nou juist zo'n unieke spider? (niet dat het bij een gewone SW20 allemaal prima zou zijn)
Waarom nou juist zo'n unieke spider? (niet dat het bij een gewone SW20 allemaal prima zou zijn)
hoe vaak ik dit nieuws weer opnieuw lees of hoor, het blijft een schok, zo iets unieks en waardevol voor zoveel mooie momenten uit jullie leven. dan blijft geld inderdaad een schrale troost. nogmaals sterkte en veel succes met de zoektocht naar een nieuwe topper en trots. We houden onze ogen mee open.
-
white lightning
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
zonde van deze pracht wagen veel sterkte gewenst en gelukkig hebben jullie niks .
- Surferdude
Das echt even schrikken Pieter.. Weet niet wat ik lees. De vergoeding staat nooit tot in verhouding. Niet te vervangen dit.. Vreselijk.. Sterkte samen! Ook van Ingrid.
Zo'n beetje een jaar na dato.
- Surferdude
Ja en? Is de houdbaarheidsdatum van medeleven tonen dan verstreken of zo?
De opvolger is al helemaal ingeburgerd en de pijn van de MR2 bij wijze van spreken bijna vergeten.
- Surferdude
Er is niet veel veranderd hier..