Ja, ik heb een lege accu
Accu
Moderator: Pieten
55 is ruim voldoende
gewoon varta
-
Roland
Je zou eerst nog wel even een acculader kunnen proberen en em volledig opladen, misschien ligt het probleem ergens anders. (was bij mij zo, kut electrische antenne)
-
Vincent
Wat is een beetje een gangbare prijs voor een nieuwe accu die geschikt is voor een MR2? (SW20)
Ik betaalde voor m'n 65Ah Varta (ook eentje uit de Asia Dynamic serie, met een aangename koudstartcapaciteit) iets van 65-70 euro bij de Brezan.Vincent wrote:Wat is een beetje een gangbare prijs voor een nieuwe accu die geschikt is voor een MR2? (SW20)
-
mag
Das ni te gek . Kik moet ook ene nieuwe hebbe want mijn radio trekt em altijd leeg Denk da er ergens een lek zit op de bedrading
Was zoal toen ik em kocht
balen
Was zoal toen ik em kocht
balen
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Heb ook een wat zwaardere ivm alarm.. hoef ik niet iedere nacht me bed uit 
Aangezien nu een accu duurder is dan een sw20, wat ga je vervangen?Beer wrote:Het is toch zoveel waardevoller dan Facebook, zo'n forum.
Nu weet ik dat ik ruim 8 jaar met mijn accu heb gedaan
Sjit... ik moet mijn MR2 maar weer eens wassen (laatste keer was twee jaar geleden), dan maar niet naar de tijd kijken.
En die nieuwe accu.... is al 2 keer teruggeweest naar Brezan, maar is steeds goedgekeurd (Berga... voorheen altijd Varta), ik ben benieuwd of hij iets doet...
En die nieuwe accu.... is al 2 keer teruggeweest naar Brezan, maar is steeds goedgekeurd (Berga... voorheen altijd Varta), ik ben benieuwd of hij iets doet...
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: SW20/21/22
varta 60AH accu, nooit problemen gehad in de afgelope 1,5 (dagelijks gebruikt, staat altijd buiten)