Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...
Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...
Nee, volgens mij niet, maar dat kan hij zelf het beste uitleggen (zal het vast wel lezen) hoe het zo gekomen is.
Volgens mij had JP wel meer gedaan voor dat vermogen toen...had ook een benzine druk regelaar staat mij bij.. als je een betrouwbaar blok wilt met vermogen dan kost dat gewoon geld..al het andere wat je doet..bv turbo druk verhogen of een smt6 of wat dan ook gaat gepaard met minder betrouwbaar...meer slijtage....of dat erg is tja..dat beslis je zelf...
David1980 schreef:@ base ik heb niet gezegd dat ik dit heb en dat ik daar het geld voor wil geven. Ik heb gezegd dat dit mogelijk is voor dat geld. Weet ook wel dat je voor dat geld een turboblok hebt. Als je meer info wilt moet je je maar richten tot Tony van St Autosport ([url]http://www.st-autosport.com)[/url]. Heeft zelf een mr2 sw20 en een gt4 wrc. Heb de foto's van zijn project (209 pk) gezien. En of je turbo of n/a wil rijden dat is natuurlijk ieder zijn ding.
De oudere/langere gebruikers van dit forum kunnen hem nog wel herinneren onder de nick MR2DIE4.
Ik heb die foto's des tijds ook gezien en veel over gehoord en zelfs met hem over gebabbeld, maar ik heb die 2 eig. nooit niet zien rijden.
Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...
David1980 schreef:REv1 is gen 1 .
als je de de 156pk motor heb kan je deze kosteloos en zonder gevaar voor de motor brengen op 175pk.
voor 2500 euro kan je deze naar 209 pk brengen en voor 3500 euro kan je gaan naar 250pk.
Wut???:huh: De gen 1 is de 140PK 3S-GE Deze is te vinden in de T16 Celica van bj '84 tm '89.
Gen 2 = 156PK
Gen 3 = 175PK
Gen 4 = Beams
Hallo
Mijn Mr 2 is een SW 21 , Amerikaanse import met een 5S-FE denk ongeveer 130 PK , 2,2 L motor automaat met weing PK's .
Zou graag meer PK's hebben ! Kan er iemand mij nuttige tips geven voor welke motor ik best kies en waar te vinden aan eerlijke prijs .
De 3S-GE of een 3S-GTE ? Wie kan mij helpen , alle suggesties welkom ?
mvg
Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...
Nee, zonder NOS zit die op 209pk. Met NOS krijgt die er 50kpk bij dus dan zit hij op 259pk.