Ik koop gewoon een bus en die zijn gewoon snel!Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...
Vermogen 3sge verhogen.
Moderator: Pieten
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Nee, volgens mij niet, maar dat kan hij zelf het beste uitleggen (zal het vast wel lezen) hoe het zo gekomen is.Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
- Type MR2: AW11
Volgens mij had JP wel meer gedaan voor dat vermogen toen...had ook een benzine druk regelaar staat mij bij.. als je een betrouwbaar blok wilt met vermogen dan kost dat gewoon geld..al het andere wat je doet..bv turbo druk verhogen of een smt6 of wat dan ook gaat gepaard met minder betrouwbaar...meer slijtage....of dat erg is tja..dat beslis je zelf...
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 18:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
De oudere/langere gebruikers van dit forum kunnen hem nog wel herinneren onder de nick MR2DIE4.David1980 schreef:@ base ik heb niet gezegd dat ik dit heb en dat ik daar het geld voor wil geven. Ik heb gezegd dat dit mogelijk is voor dat geld. Weet ook wel dat je voor dat geld een turboblok hebt. Als je meer info wilt moet je je maar richten tot Tony van St Autosport ([url]http://www.st-autosport.com)[/url]. Heeft zelf een mr2 sw20 en een gt4 wrc. Heb de foto's van zijn project (209 pk) gezien. En of je turbo of n/a wil rijden dat is natuurlijk ieder zijn ding.
Ik heb die foto's des tijds ook gezien en veel over gehoord en zelfs met hem over gebabbeld, maar ik heb die 2 eig. nooit niet zien rijden.
Nejezděte rychleji než anděl může létat!!!
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 674
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:31
- Type MR2: AW11
Wut???:huh: De gen 1 is de 140PK 3S-GE Deze is te vinden in de T16 Celica van bj '84 tm '89.David1980 schreef:REv1 is gen 1 .
als je de de 156pk motor heb kan je deze kosteloos en zonder gevaar voor de motor brengen op 175pk.
voor 2500 euro kan je deze naar 209 pk brengen en voor 3500 euro kan je gaan naar 250pk.
Gen 2 = 156PK
Gen 3 = 175PK
Gen 4 = Beams
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
De eerste ST162 is pas eind 1985 geïntroduceerd en vanaf 1986 uitgeleverd. NX kenteken.ROB-E schreef:Wut???:huh: De gen 1 is de 140PK 3S-GE Deze is te vinden in de T16 Celica van bj '84 tm '89.
Gen 2 = 156PK
Gen 3 = 175PK
Gen 4 = Beams
In 1984 had de TA60/AA63 net de facelift gehad (eind 1983, en werd de 16 klepper gemonteerd).
Re: Vermogen 3sge verhogen.
Hallo
Mijn Mr 2 is een SW 21 , Amerikaanse import met een 5S-FE denk ongeveer 130 PK , 2,2 L motor automaat met weing PK's .
Zou graag meer PK's hebben ! Kan er iemand mij nuttige tips geven voor welke motor ik best kies en waar te vinden aan eerlijke prijs .
De 3S-GE of een 3S-GTE ? Wie kan mij helpen , alle suggesties welkom ?
mvg
Mijn Mr 2 is een SW 21 , Amerikaanse import met een 5S-FE denk ongeveer 130 PK , 2,2 L motor automaat met weing PK's .
Zou graag meer PK's hebben ! Kan er iemand mij nuttige tips geven voor welke motor ik best kies en waar te vinden aan eerlijke prijs .
De 3S-GE of een 3S-GTE ? Wie kan mij helpen , alle suggesties welkom ?
mvg
Re:
Nee, zonder NOS zit die op 209pk. Met NOS krijgt die er 50kpk bij dus dan zit hij op 259pk.Green Goblin schreef:Ho ho, was die 209 van JP niet met NOS ?
Allemaal leuk hoor die pk's, maar meestal is het een kwestie van een meting op de rollenbank en dan lekker goochelen met de correctiefactor....en hoppa, we hebben een mooi papiertje met veel pk's...