Clubspecials

Moderator: Pieten

SuperWhite_MK1
Die 944 was nie zo snel nee hehe. Heel veel Z3's ook niet, en ook die SW20 ging niet echt supersnel. Ik moet ook wel zeggen dat ik voor een compleet standaard AW11 nou niet echt meteen de wierook aan zou willen steken wat betreft circuit-performance. Als je er geld tegen aan gaat gooien dan heb je wel wat moois. M'n wijlen witte AW11 was gewoon goed, daarmee reed ik onder de 2:20. Die rotte rooie die ik nu heb rijdt bijna 10 seconden trager per ronde. Echt bout. Een AW11 is alleen leuk als ie gewoon goed is. Zit in al die kleine dingen.. Rubbers, uitlijning.. En zodra je auto schade heeft gehad rijdt ie al nooit meer zo lekker als wat het zou kunnen zijn, hoe goed gerepareerd ook.

Ik zat in de ronde rooie civic die je voorbij zag komen trouwens ;)
MR2maniac
Knop gevonden hoor !
Type MR2: AW11
Roland wrote:Knuckles, was jij er gister ook??

Nou iig, ik heb vandaag al die meuk binnengekregen.
We zijn ingedeeld in de eerste reacreatieve heat, R1, en voor wat betreft de sportklasse, S2.
R1 = 09:30 :s
S2 = 14:20

Verder staan we op plaats nummer 35, een beetje achteraan op paddock 2. Iig redelijk dicht bij de plek waar je de baan op moet (dat dan weer wel)

dus iemand suggesties, hoe laat zullen we afspreken? 9 uur bij de ingang/ parkeer plaats naast de ingang?

We komen uit het oosten van het land 9 uur is wel vroeg! Betekend dat we minimaal om 7 uur weg moeten. Zijn er nog meer recreatieve uurtjes?

Groetjes Henk Nijhuis
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
Ey Roland,

Ook Tim en ik vinden 9 uur erg vroeg. Zeker gezien wij zelf pas om 14.20 rijden. Wil je mij jouw telefoonnummer even PMen? Dan kunnen we je bellen als we voor de poort staan. Zou wel zo fijn zijn als.

Greetz Jeroen
Roland
Tim en Knuckles kunnen wel wat later, want jullie hoeven idd pas om 14:20 te rijden. Dat komt wel goed.
Ik zal binnenkort iedereen even pm-en met mijn telefoonnummer.

@MR2Maniac, helaas hebben we het niet voor het kiezen wanneer we de baan op mogen. We zijn (net als iedereen) gewoon ingedeeld in een sessie, in ons geval dus in sessie R1, welke om 9:30 begint.
Ik begrijp dat het klote is, maar helaas kan ik er niks aan doen.
Je zou eventueel nog om 9:15 kunnen komen, maar veel later zou ik niet aanraden.
Er moet ook nog wel een beetje tijd tussen zitten, want je wil na een rit van 2 uur niet meteen de baan op lijkt me. En ik weet niet hoe druk het is rond die tijd.
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Jeroen,

Anders heb Tim mijn nummer ook desnoods kunnen jullie mij dus ook bellen.
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Dat weet ik Harm. Maar 2 telefoonnummers hebben is altijd makkelijker dan 1 in zo'n geval. Er is er dan altijd wel 1 bereikbaar :D

Maar we zien jullie zondag op het circuit. Kep er zin in iig.
Xhermes
Ja ik ook ! Eerst nog eventje remmetjes doen morgen. Hopen dat alles is meezit.
Roland
Ja ik ook zin. Ga alleen toch niet rijden :( Maarja, zal me verder wel vermaken iig.
Roland
Jullie hebben allemaal een PM.

Oja, en ter herhaling: We zitten op plaats 35, dat is als je het tunneltje doorkomt rechts.
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Gelezen

En ik verwacht dat wij er wel zijn tussen 12 en 13 uur. Is wel een mooie tijd denk ik. En het zal wel erg druk worden in Zandvoort, want het wordt ook nog strand weer.
Maarhe tot morgen
Xhermes
Drukte hebben wij weinig last van ;) Lekker vroeg heen :)
Surferdude
Ik kom misschien ook wel even snuffelen...
Dokter Rob
Ik weet dat er ook nog een blauwe Marcos gaat rijden..

En nee, ik ben er niet, verplichtingen elders...
Surferdude
Cool zo'n Marcos, fototoestelletje maar meenemen dan..
Xhermes
Eef was de hare vergeten :) Ik ga over een kwartiertje rijden. Zie jullie daar wel !
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Wat heerlijk om nu net pas je bed uit te komen 8) ;D
Rustig ff ontbijten, bandjes oppompen, langs de hobbywash en dan maar eens richting Zandvoort :D
Surferdude
Deze thread is gesloten, verdere reactie HIER
Locked